ذوالفقاری: نوروزیان با یک لحظه غفلتش‌ مدال را از دست داد

مربی اسبق تیم ملی تفنگ گفت: پوریا نوروزیان اگر زود تصمیم‌گیری نمی‌کرد و مدال برنز خود را زودتر قطعی نمی‌دانست حتما می‌توانست مقام سومی را کسب کند اما یک لحظه غفلت‌ او را از مقام دور کرد.

حسن ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تا زمانی که چهار نفر پایانی داخل خط ماندند، پوریان نوروزیان از حریف هندی خود پیش بود اما انگار آن زمان احساس کرد مدال برنز‌اش قطعی شده است و تصمیم گیری در آن لحظه کرد باعث شد غفلت کند و با حساسیت تیر نزند و از حریف هندی خود عقب بیفتد‌ و مقام سومی را از دست بدهد.
 
 مربی اسبق تیم ملی تفنگ ادامه داد: همیشه در مسابقات حسین باقری از نوروزیان بهتر عمل می‌کرد اما دیدیم که این دفعه او بود شرایط روحی خوبی داشت و در رده چهارم قرار گرفت.
 
وی اظهار داشت: دلیل نتیجه نگرفتن‌ باقری می‌تواند این باشد که دو جور برخورد می‌کند زمانی که قبل از این بازی‌ها به مسابقات جهانی رفتند باعث شد تا باقری فکر کند که سطح مسابقات جهانی بالاتر از آسیایی است و وقتی که توانسته در آنجا جایگاه خوبی کسب کند حتما در آسیایی که شکرت کننده‌های کمتری حضور دارند می‌تواند مقام بیاورد و آن عملکردی که باید داشته باشد را به اجرا نمی‌گذارد چون تیر اندازی نمرات خیلی به هم نزدیک است و یک لحظه غفلت نتیجه را کاملا تغییر می‌دهد.
 
ذوالفقاری تصریح کرد: اگر مسابقات جهانی بعد از مسابقات آسیایی بود بدون شک تیر اندازان ما می توانستند نتیجه های بهتری بگیرند اما  بانوان چون در مسابقات جهانی هم مقام گرفتند  سعی کردند در اینچئون نتیجه خود را حفظ کنند.
 
مربی اسبق تیم ملی تفنگ در پایان خاطر نشان کرد: هزینه‌هایی که برای مسابقات آسیایی می‌شود به نسبت مسابقات دیگر زیاد است و ورزشکاران از آمادگی بالاتری برخوردارند و تیم تراپ بانوان ما با وجود حریف‌های قدرتمندی که وجود داشت جایگاه چهارمی خوبی کسب کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، مدال ، دست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار