ارتقای سطح آموزشی با آموزش مجازی و آموزش الکترونیک امکان پذیر است

آموزش الکترنیکی و مجازی در ایران صنعتی نو پا در تکنولوژی آموزشی است یکی از مهمترین دلایل اهمیت و ضرورت وجود آموزش الکترونیکی ایران ، تقاضای روزافزون آموزش به ویژه آموزش عالی و مهارتی کشور است ، ولی با توجه به محدودیت منابع و ظرفیت آموزشی در نظام فعلی آموزش به یک موضوع خاص اجتماعی تبدیل شده است .

به گزارش گروه تجارت باشگاه خبرنگاران، آموزش مجازی در پایان دهه هفتاد در دستور کار دانشگاهها ی دولتی قرار گرفت و پروژه های تحت این عنوان آغاز شد ولی در بخش دوره ها ی کوتاه مدت این موضوع مهجور ماند تااینکه مرکز توسعه آموزش های مجازی پارس با هدف گسترش و ارتقای سطح آموزش کشور خصوصا در حوزه آموزش الکترونیکی و مجازی اقدام به رونمایی خدمات آموزشی منحصر بفرد خود در وب سایت رسمی این مرکز به آدرس www.elearnpars.org نمود. این مرکز با اخذ مجوز ها و تایید یه های فراوانی که هموراه در حال افزایش می باشد به عنوان اولین برند آموزش مجازی کشور با استقبال بی سابقه کاربران و دانش پذیران فارسی زبان چه در داخل و چه در خارج از کشور روبرو شد .

اخد مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور در آموزش الکترونیک ، اخد تایید صلاحیت آموزشی از سازمان ملی استاندارد در مدیریت کیفیت و ده ها تاییدیه و مجوز دیگر از سازمان های دولتی و غیر دولتی یکی از وجوه تمایز مرکز پارس با سایر مجموعه هاست.

مرکز پارس با استفاده از سامانه های مودل فارسی ، پروفایل کاربری اختصاصی ، سامانه ارسال پروژه ، سامانه آزمون آنلاین ، سامانه وب کنفرانس آنلاین ، سامانه پشتیبانی آنلاین ، سامانه استعلام گواهینامه آنلاین و ... توانسته نیاز علمی هزاران دانش پذیر را برآورده سازد و همواره به این ویژگی که "آموزش مجازی پارس بزرگترین مرکز آموزشی کشور می باشد" بیش از پیش جامه عمل بپوشاند .

نحوه این آموزش در این مرکز بسیار کاربردی و عمیق در عین حال ساده است که به صورت خلاصه میتوان چنین عنوان کرد :

1. ثبت نام آنلاین

2. دریافت بسته آموزشی و اطلاعات کاربری برای دسترسی به محتوای آموزش آنلاین

3. آزمون آنلاین یا ارسال پروژه

4. ارزشیابی ودریافت مدرک معتبر و بین المللی درب منزل

5. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده دوره ها و نمونه گواهینامه ها به وب سایت مرکز به آدرس www.elearnpars.org مراجعه فرمایید.

آموزش مجازی پارس اولین مرکز آموزش مجازی کشور

برچسب ها: آموزش ، الکترونیکی ، پارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار