مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: به مناسبت عید قربان سامانه های نشاط در مراکز عرضه دام در مناطق شهرداری تهران ایجاد خواهد شد.

سید احمد صفوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در روز عید قربان در کنار جایگاه های عرضه دام آیین های خاص و برنامه های شادی را برای شهروندان در نظر گرفته است، اظهار کرد: به همین منظور سامانه های نشاط از سوی مناطق برنامه متنوعی را در نظر گرفته اند.

وی با بیان اینکه امسال برنامه های متنوع فرهنگی در مجاورت جایگاه های عرضه دام در قربانگاه ها برای شهروندان سامانه های فرهنگی تدارک دیده شده است، اظهار کرد: بدین طریق می توانیم مدیریت یکپارچه فرهنگی ایجاد کنیم و با دستورالعملی که پیشنهاد داده ایم، از طریق معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران این موضوع به مناطق 22گانه ابلاغ شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه فعالیت های فرهنگی سازمان میادین پیام بهداشتی نیز به همراه دارد که بدین طریق جلوی قربانی کردن بی ضابطه را در سطح شهر بگیریم، اضافه کرد: این موضوع باعث آلوده شدن فضای شهر شده و این در حالیست که دامپزشکان قبل و بعد از کشتار تمامی دام ها را معاینه می کنند و امحا و احشام دام از شهروندان ضبط شده تا بدین وسیله شهر نیز تمیز و پاک بماند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دام ، قربان ، سامانه ی نشاط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار