مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز:

دانشگاه آزاد با پول دانشجویان ساخته شده، آقایان ادعای صاحبخانگی می‌کنند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز با طرح این سوال که دانشگاه آزاد از پول چه کسی ساخته شده است؟ گفت: این دانشگاه با پول ما دانشجویان ساخته شده است؛ آقایان حالا ادعای صاحبخانگی می‌کنند!

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان بسیج دانشجویی، وحید زارع، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز، پیرامون انتصابات جدید در دانشگاه آزاد بیان داشت: افرادی که به واسطه‌هایی با فرزندان هاشمی ارتباط دارند، سمت می‌گیرند و آن‌هایی که ارتباط بیشتری دارند، سمت‌های بالا تری می‌گیرند.
 
وی افزود: بعضی از مسئولان اعلام می‌کنند که اینجا خانه هاشمی رفسنجانی است و شما در خانه وی زندگی می‌کنید و هر صحبتی که می‌کنید، مهمان هستید؛ نمک می‌خورید نمکدان نشکنید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز ادامه داد: اما سوال اینجاست این خانه از پول چه کسی ساخته شده است؟ آجر‌های این دانشگاه با پول ما دانشجویان ساخته شده است که آقایان حالا ادعای صاحبخانگی می‌کنند!

زارع تصریح کرد: سایت‌هایی که متعلق به دانشگاه آزاد هستند و یا تشکل‌هایی خود ساخته که خود دانشگاه آن‌ها را به رسمبت شناخته به تملق از هاشمی می‌پردازند، به تملغ از روسای و مسئولینی که به دلیل ارتباط با وی منصوب شده‌اند، می‌پردازند.
 
وی گفت: ما انتظاری که از تشکل‌های دانشجویی داریم این است که قائل با آزادی بیان باشند، قائل به فراجناحی باشند تا بتوانند آرمان‌خواهانه و آزادی‌اندیشانه حرف‌های خود را بیان کنند، نه اینکه به دلیل وصل بودن به کانون‌های قدرت و کانون‌های اجرایی در دانشگاه نتواتند حرف بزنند.

  مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز گفت: این اتفاقات بسیار مرسوم و زشت است؛ اما ما امیدواریم افراد به واسطه شایستگی مسئولیت بپذیرند؛ اما متاسفانه می بینیم صرف وابسته بودن به این خانواده مسئولیت‌ها تقسیم می‌شود.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.