نیما فتحی در خصوص عملکرد سابریست‌ها در مسابقات آسیایی اینچئون گفت:سابریست‌ها باید از تکنیک‌ها و تاکتیک‌های مناسبی استفاده کنند تا در مسابقات تیمی مدال خوش رنگ این مسابقات را از دست ندهند.

نیما فتحی، کارشناس شمشیربازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سابریست‌ها باید از تکنیک‌ها و تاکتیک‌های مناسبی استفاده کنند تا مدال در مسابقات فردا را از دست ندهند.

وی ادامه داد: پاکدامن در این رقابتهای نتایج خوبی گرفت اما اگر وی بازی پایانی‌اش را با نتیجه خوبی به پایان می‌برد شانس عابدینی برای رفتن به فینال این مسابقات را افزایش می‌داد اما متاسفانه عملکرد ملی‌پوشان سابر در قسمت انفرادی ضعیف بود.

فتحی تاکید کرد: ما هنوز شانس مدال‌آوری در قسمت تیمی را داریم امیدواریم ملی‌پوشان در مسابقات اسپانیا و ایتالیا توانستند رنک ایران را در رشته شمشیر بازی از نوزدهم جهان به رنک 9 ارتقا دهند این ملی‌پوشان در تورنمت‌های خارجی و داخلی شرکت کردند من نمی‌دانم چرا عملکرد شمشیربازان اسلحه سابر و اپه در مسابقات آسیایی اینچئون ضعیف بوده است باید توجه داشته باشیم که مسابقات آسیایی اینچئون در سطح بالایی برگزار می‌شود شمشیربازان زیادی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و همه برای کسب مدال می‌آیند و این کار را سخت‌تر خواهد کرد.

وی اظهار داشت: نباید روی نتایج بدست آمده در بخش تیمی متمرکز شویم من فکر می‌کنم شمشیربازان هنوز هم قابلیت کسب مدال را دارند امیدوارم فردا روز خوبی برای شمشیربازان کشورمان باشد و ملی‌پوشان دست پر به کشورمان بازگردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کارشناس ، تکنیک ، تاکتیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار