نسل جدید اسمارت فون های اپل در تاریخ 18 شهریور ماه معرفی گردید، قیمت نسخه آنلاک این اسمارت فون از 650 دلار برای ارزان ترین مدل تا 950 دلار برای گران ترین آن مشخص شده است. اما به نظر شما قیمت تمام شده این محصول برای اپل چه قدر است؟

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، آیفون 6 با نسل جدید پردازنده اپل با نامA8 در کنار سیستم عامل iOS8 و صفحه نمایش بزرگتر نسبت به نسل قبلی خود عرضه شده است، وب‌سایت Teardown.comبا کالبد شکافی این محصول قیمت تمام شده  آن را بر اساس قطعات به کار رفته در آن به شرح زیر برآورد کرده است.


صفحه نمایش4.7 اینچی به کار رفته در این محصول قیمتی برابر 41.5 دلار دارد، قیمت باتری نیز 3.5 دلار برآورد شده است، دوربین آیفون 6 نیز از قیمت 16.5 دلاری برخوردار است و ماژول های ارتباطی دستگاه شمال بلوتوث، وای فای و مودم ارتباط دیتا مجموعا13دلار قیمت گذاری شده اند، پردازنده ی A8 به کار رفته در آیفون 6 در حدود 37 دلار ارزش دارد، که مجموعه ی این ارقام به علاوه ی 11 دلار برای اسمبل و تست دستگاه و 14 دلار برای حافظه رم قیمت این محصول را به  حدود 227 دلار می رساند، این قیمت برای مدل بزرگتر یا همان 6 پلاس با توجه به استفاده از صفحه نمایش بزرگتر و باتری قوی تر 242 دلار تخمین زده شده است.


انتهای پیام./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار