عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح یک فوریتی در خصوص نظارت بر روزنامه همشهری یک ماه پیش به هیئت رئیسه ارائه شد اما به دلیل بیان آن در صحن گویا این طرح گم شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  در ادامه جلسه امروز شورای شهر اسماعیل دوستی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: برخی از طرح ها دیر تر از زمان مقرر در صحن مطرح می‌شود که باید بررسی لازم در این زمینه صورت پذیرد.

وی با بیان این که از جمله این طرح ها می‌توان به طرح 2فوریتی حافظی رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورا در تاریخ 25شهریور اشاره نمود افزود: هر چند این طرح با 12امضا به هیئت رئیسه ارائه شد اما متأسفانه پس از گذشت یک هفته امروز در دستور کار شورا قرار گرفته و باید هیئت رئیسه در خصوص این مسئله توضیح دهد.

وی طرح دیگر را در رابطه با نظارت بر روزنامه همشهری عنوان نمود و اظهار داشت: گویا این طرح گم شده و اگر این طور است اجازه دهید تا امروز دوباره از اعضا برای بررسی بیشتر آن امضا جمع آوری کنم.

مهدی چمران رئیس شورای شهر خطاب به اسماعیل دوستی در خصوص طرح نظارت بر روزنامه همشهری و تعلل صورت پذیرفته برای ارائه آن در صحن افزود: چنین طرحی وجودنداشته و من هنوز این طرح را ندیده‌ام.

ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا نیز با بیان این که این طرح در کمیسیون فرهنگی بررسی شده و ارائه آن به هیئت رئیسه نیز صورت پذیرفته، افزود: طرح نظارت بر روزنامه همشهری به زودی در دستور کار قرار گرفته و در صحن مطرح می‌شود.

محمد مهدی تندگویان عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر نیز با عنوان این که بنده نیز در جلسات گذشته شورا در خصوص حذف بخشی از یادداشتم در این روزنامه که مرتبط با سخن حضرت امام(ره) بود تذکر دادم اظهار داشت:‌ پاسخ روزنامه همشهری به این تذکر بسیار بدتر از اقدامشان در خصوص حذف جمله حضرت امام در این یادداشت بود چراکه عنوان  کردند فضای کافی برای انتشار آن وجود نداشته و این در حالی است که با انتشار مجدد آن می‌توانسته‌اند مسئله را رفع کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورا ، کمیسیون ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار