تصویربرداری فیلم تلویزیونی "چند پاره از داستان اسماعیل" به تهیه کنندگی محسن شیرازی و کارگردانی سعید نقدزاده در تهران به پایان رسید.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی شبکه دو، محسن شیرازی درباره آخرین جزئیات تله فیلمش گفت: اکنون رضا شهبازی 75 دقیقه از این تله 90 دقیقه ای را تدوین کرده و صداگذاری و ساخت موسیقی نیز به طور همزمان پیگیری می شود.
 
این تهیه کننده افزود:از روز گذشته تصویربرداری سکانس های مربوط به عیادت دختر اسماعیل از همرزمان پدر شهیدش در حال انجام است و صبح امروز نفیسه روشن در نقش دختر اسماعیل و غلامرضا صادقی در نقش قاسم همرزم اسماعیل در خانه ای واقع در خیابان نبرد تهران جلوی دوربین رفتند.
 
به گفته شیرازی به دلیل تنوع لوکیشن ها  موسیقی این تله نیز از تنوع بالایی برخوردار است و گروهی مسئول انتخاب موسیقی شده اند.
 
"چند پاره از داستان اسماعیل" که در گروه تله فیلم های تلویزیونی شبکه دو تهیه می شود مقاطع مختلفی از زندگی رزمنده ای به نام اسماعیل را به تصویر می کشد که در نهایت به شهادت می رسد.
 
فیلمنامه این فیلم تلویزیونی را محمد حسین صفری با مشاوره احمد صدر نوشته و پندار اكبری در نقش اسماعیل، نفیسه روشن در نقش دختر اسماعیل، نیلوفر هوشمند در نقش نامزد اسماعیل، شیوا ابراهیمی در نقش پیری صنم، رحمان باقریان در نقش ملاعلی،محمد فیلی در نقش حاج طیب،غلامرضا صادقی در نقش قاسم، حسام كلاهی در نقش مسعود، افسون افشار مادر صنم، بازیگران اصلی این تله فیلم هستند.
 
از دیگر عوامل این تله می توان به حسین دیردار دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، بهنام جعفری طراح صحنه و لباس، رضا طاهر آذر مدیر تصویربرداری، علی قاسمی صدابردار، فرشید رئوفی مدیر تولید،  مرتضی پیر هادی مدیر تدارکات،  دانیال شعاعی گریم،  امیر آهون به ، محمد حسین علیخانی دستیار تهیه و مهدی غفوری مجری طرح اشاره کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: داستان ، کارگران ، تله ، سکانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.