مدافع هافبک استقلال می گوید زمانی که تیمش کامل شود، هیچ تیمی نمی‌تواند برابر آنها مقاومت کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ میلاد فخرالدینی درباره مصاف روز جمعه  تیمش برابر ذوب آهن از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: وضعیت تیم بسیار خوب است. ما تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می‌گذاریم و بازیکنان آماده هستند تا دو شکست قبلی را جبران کنند. البته به دلیل این دو شکست کمی رویمان فشار وجود دارد اما بازیکنان می‌خواهند این بازی را ببرند و تیم را از شرایط فعلی خارج کنند.

وی در ادامه درباره ذوب آهن افزود: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است. آنها نتایج خوبی را تا اینجای کار نگرفته‌اند اما فوتبال خوبی ارائه می کنند و مطمئنم بازیکنانشان برابر ما با انگیزه ظاهر می شوند اما همانطور که گفتم تمام تلاش ما معطوف به کسب 3 امتیاز این دیدار است و ما به چیزی جز آن رضایت نخواهیم داد.

مدافع هافبک استقلال در ادامه ضمن ابراز خوشحالی از رسیدن خسرو حیدری به بازی با ذوب آهن اضافه کرد: من و خسرو حیدری زوج خوبی را تشکیل داده بودیم اما متاسفانه او مصدوم شد. با توجه به اینکه احتمال دارد او به بازی با ذوب آهن برسد امیدوارم که یک بار دیگر زوج خوبی تشکیل دهیم و به تیم استقلال کمک کنیم.

در ادامه با ابراز تاسف از مصدومیت هرایر مگوییان عنوان کرد: او بازیکن بسیار خوبی است که تلاش زیادی برای تیم ما می‌کند. از اینکه مصدوم شده ناراحتم اما می‌دانم که تلاشش را می‌کند تا زودتر به جمع ما اضافه شود. او بازیکن بسیار بزرگی است و می دانید که در تیم ملی ارمنستان به میدان می‌رود. به دلیل مصدومیتش همه بازیکنان تلاش می کنند تا خلا او را در چند بازی آینده پر کنند و امیدواریم در بازی‌های آینده بتوانیم علاوه بر امتیاز گیری جای خالی او را نیز پر کنیم.

استقلال در این فصل مصدومان نسبتا زیادی داشته و هر وقت این مشکل حل شود ما تیمی کامل خواهیم بود و مطمئنم آن زمان هیچ تیمی نمی تواند برابر ما مقاومت کند.

فخرالدینی در پایان در پاسخ به این سوال که نظرش درباره تعطیلی 50 روزه لیگ به دلیل بازی‌های تیم ملی و اینکه این مساله چه تاثیری بر بازیکنان دارد اظهار کرد: لیگ به خاطر بازی‌های تیم ملی تعطیل می‌شود و فکر می‌کنم چاره دیگری وجود ندارد اما قبول دارم برای بازیکنانی که به تیم ملی دعوت نمی‌شوند این مساله می‌تواند به لحاظ بدنی آنها را اذیت کند چرا که این بازیکنان باید یک بار دیگر بدنسازی بکنند و این باعث فشار زیاد روی بدن آنها می‌شود. با این حال همانطور که گفتم چاره‌ای وجود ندارد و باید نسبت به این تصمیمات تمکین کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.