داداش! اهورایی! هوخشترق! ما که می دونیم خرد نداری، برای چی هی به یزدان قسم می خوری؟

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، ابراهیم نبوی نویسنده ضد انقلاب روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلبان پس از آنکه از بلوف بازگشت به ایران کوتاه آمده ، کنترلش را از دست داده و به دوستان و همپالگی هایش هم می پرد.

نبوی در این جار و جنجال هایش و لابه لای لیچارهایی که به اپوزیسیون می اندازد حقایقی را نیز معترف می شود. وی در جدیدترین مطلبش در شبکه های اجتماعی محفلی ضد انقلاب اینگونه سلطنت طلبان را به استهزاء و تمسخر می گیرد: " اینایی که می گن ما خون پاک آریایی داریم، ولی فارسی حرف زدن رو بلد نیستن و در تمام عمرشون شاهنامه رو از ده متری هم ندیدن. اینایی که فکر می کنن از تاریخ سه هزار سال قبل ایران خبر دارن ولی نمی دونن هفته قبل در کشورشون چه اتفاقی افتاده. اینایی که عاشق فردوسی هستند، ولی می خوان خط فارسی رو با الفبای انگلیسی بنویسن. اینایی که می دونن ... آباد تاجیکستان زمان هوخشتره جزو ایران بزرگ بوده، ولی نمی دونن ایران چند تا استان داره. اینایی که می گن شاه خیلی خوب بود، ولی عکس مصدق رو هم بالای سرشون می ذارن.
 اینایی که می خوان فدای خاک پاک میهن بشه، ولی تلاش می کنن آمریکا به ایران حمله کنه. اینایی که غرغرغر می کنن که چرا ایرونی توی دنیا احترام نداره، ولی خودشون تا یه فرنگی می بینن گه می زنن به شخصیت واقعی مردم ایران. اینایی که می گن کارگردان و نویسنده ایرانی به وسیله حکومت سانسور می شه بعد همه کارگردانان و نویسندگان کشور رو مزدور رژیم می دونن. اینایی که می گن نود درصد مردم ایران مخالف رژیم هستند، ولی معتقدند نود درصد ملت جاسوس همون رژیم هستند. اینایی که به لوح کوروش می گن سیلندر سایروس و از توی یک لوح چهارصد کلمه ای هفت هزار تا جمله قصار نیوتن و شکسپیر رو به اسم کورش استخراج می کنن.
 اینایی که طرفدار جمهوریخواهان آمریکان، بعد می خوان سلطنت توی ایران بوجود بیاد. اینایی که عکس کورش و هوخشتره رو با ریش و سبیل می گذارن و خودشون از ریش و سبیل متنفرن. اینایی که اگر بگی خره ... یا گوسفنده زاییده یا ... چائیده می گن « به یزدان اگر ما خرد داشتیم، کجا این سرانجام بد داشتیم» داداش! اهورایی! هوخشترق! ما که می دونیم خرد نداری، برای چی هی به یزدان قسم می خوری؟!



برچسب ها: ایران ، پهلوی ، فیس بوک ، نبوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.