کمپانی اپل که تقریبا محصولات جدید آن ها هر ساله رکورد فروش فوق العاده را می شکنند، نیز بار دیگر موفق به کسب رکورد جدیدی توسط آیفون های 6 خود در بخش فروش شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، در پایان اولین هفته عرضه ی اسمارت فون های جدید اپل، این کمپانی بار دیگر توانست رکورد فروش فوق العاده خود را بشکند.


اپل توانسته است ظرف مدت 3 روز 10 میلیون دستگاه آیفون 6 و 6 پلاس را به فروش برساند. رکورد  که آرزوی هر تولید کننده ای به شمار می رود. مدیر عامل اپل، در این را بطه اعلام کرده است: که ما از تمامی مشتریان خود که آیفون 6 را به بهترین فروش تاریخ اپل تبدیل کردند، قدردانی می کنیم. مدت زمان رسیدن این محصول به دست مشتریان بین 7 تا 10 روز کاری می باشد و انتظار می رود اپل ثبت سفارش برای مدل 6 پلاس را از سه تا چهار هفته ی دیگر آغاز کند.

این در حالی است که جمعه گذشته آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در بازارهای ایالات متحده، کانادا، استرالیا، آلمان، فرانسه، انگلستان، هونگ‌کنگ، ژاپن، پورتوریکو و سنگاپور توزیع شدند و طبق برنامه این محصولات تا جمعه‌ی آینده در ۲۰ کشور دیگر نیز توزیع خواهند شد، اپل توانسته است سریع ترین توزیع محصول را در چند ساله ی اخیر انجام دهد، به طوریکه این شرکت برنامه ریزی کرده که تا پایان سال میلادی جاری امکان خرید این آیفون های جدید در 115 کشور دنیا فراهم شود، علاوه بر این آیفون رکورد پیش فروش را نیز شکست، به طوری که در مدت 24 ساعت 4 میلیون دستگاه به صورت پیش فروش ثبت شد. رکورد قبلی در بحث فروش آیفون مربوط به سال گذشته و فروش 9 میلیونی آیفون های 5S و 5C بود که البته استقبال از مدل پلاستیکی یا همان 5C بسیار کم بود و اپل ترجیح داد این محصول را از چرخه ی فروش خود حذف کند.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار