مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران همزمان با نخستین روز مهر ماه از آغاز به کار خط ویژه اتوبوس در مسیر انتهای بلوار ارتش (پایانه لاله) تا پایانه افشار خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،پیمان سنندجی  با اشاره به اینکه خط ویژه با 15کیلومتر طول از پایانه لاله در بزرگراه ارتش آغاز می شود، گفت: این خط در مسیر بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه صدر، بزرگراه مدرس حرکت کرده و در انتها به پایانه افشار منتهی می شود.

به گفته وی این خط 15ایستگاه در مسیر رفت و 15 ایستگاه در مسیر برگشت داشته و با خطوط 6 ، 7 و 4 تلاقی دارد .

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از بکار کیری 40دستگاه اتوبوس تک کابین تازه نفس در این خط خبر داد و تصریح کرد: پیش بینی می شود با آغاز به کار خط ویژه پایانه لاله- پایانه افشار 30 هزار مسافر در این خط جابجا شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معصومه صادقی
۱۳:۳۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
سلام اتوبوس ها خیلی دیر میاند
Germany
بردیا
۱۵:۲۲ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
واقعا راهی نیست این خط از بلوار قیطریه هم رد بشه... کلی باید پیاده روی کرد تا به ایستگاه رسید.

در ضمن با توجه به این که قسمت آقایان در قسمت عقب است مجبوریم تا از درعقب پیاده شویم که در عقب رو در ایستگاه پارک وی و بلوار کاوه باز نمیکنند مگر این ها ایستگاه نیستند مجبوریم از میان خانم ها عبور کنیم تا به در جلو برسیم واقعا باید یه فکری کرد تا در عقبو باز کنند.
Iran (Islamic Republic of)
معصومه یعقوب پور
۱۲:۰۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۶
سلام و خدا قوت به همه کسانی که خدمت به خلق خدا را خدمت به خدا میدانند
ساکن حکیمیه هستم و به نمایندگی از عده ی زیادی از ساکنان این منطقه،همیشه در صف انتظار اتوبوس دچار سختی شده ایم
ای کاش خط اتوبوس شهرک لاله به شهید افشار از حکیمیه و اتوبان بابایی عبور میکرد که ساکنان این محل اینقدر دچار مشکل نمیشدند دخترم دانشجوی شهید بهشتی است که اگر این مسیری که پیشنهاد دادیم راه اندازی شود بسیار دعاگویتان خواهیم بود
پیشاپیش برای مساعدت وبررسی هر چه سریعتر نهایت تشکر دارم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۵۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
با سلام و احترام ـ لطفا رسیدگی بفرمایید چرا چرا اتوبوس های خط لاله به پایانه افشار هر وقت به آخر خط میرسند (پارک وی) در عقب به مسافران باز نمیکنند لطفا رسیدگی بفرمایید چون کلی وقت ما گرفته میشه ـ با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
عماد راد
۰۸:۲۶ ۲۴ دی ۱۳۹۳
ساکنین بلوار ارتش خیلی هم مرفه بی درد نیستند.
ضمن اینکه اگر این خط از مسیر بلوار نیرو زمینی حرکت میکرد، علاوه بر ساکنین بلوار ارتش ساکنین محله ازگل نیز میتونستند از این خط استفاده کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۳
سلام علیکم
از مهر 93 خط اتوبوس تندرو از پایانه شهید افشار (پارک وی) به پایانه لاله در انتهای بلوار ارتش راه اندازی شده است. در حالی که بهتر بود این اتوبوس در مسیر بزرگراه شهید بابایی نیز امتداد می یافت و مبدا آن محله بزرگ و پر جمعیت حکیمیه می بود. در بزرگراه شهید بابایی چندین شهرک مسکونی بزرگ و پرجمعیت مانند شهرک امید و شهرک شهید رسولی و ... قرار دارد و با راه اندازی خط تندرو در این بزرگراه از حجم ترافیک بسیار کاسته خواهد شد و افراد کمتری خودروهای شخصی خود را بیرون خواهند آورد. همچنین در این مسیر محلاتی با ساکنان کمتر برخوردار مانند محله رهبر (خاک سفید) وجود دارد که آنان بیشتر از این خط اتوبوس بهره خواهند برد در حالی که محله بلوار ارتش ساکنان مرفهی دارد که کمتر به وسایل حمل و نقل عمومی نیاز دارند.
با تشکر و آرزوی موفقیت
آخرین اخبار