معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 از نصب برج‌های نوری به منظور روشنایی محوطه پایانه حمل و نقل عمومی آزادی غرب تهران خبر داد.

 ولی نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به ضرورت افزایش سهم حمل و نقل عمومی در سفرهای شهری طرح احداث و ساماندهی پایانه‌های حمل و نقل عمومی و بهبود کیفی خدمت‌رسانی در طرح ترافیکی منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: در این راستا با توجه به نقش مهم پایانه حمل و نقل عمومی آزادی در انتقال سفرهای شهری در پهنه غرب تهران بهسازی و ساماندهی این پایانه با اجرای طرح‌های عمرانی و ترافیکی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت موضوع نورپردازی به عنوان یکی از راه‌های بالا بردن دید به عنوان عنصری برای زیبایی بصری اظهار داشت: در این راستا به منظور ایجاد منظر شهری مناسب، طرح نورپردازی پایانه انجام می شود.

معاون شهردار منطقه 5 در پایان خاطر نشان کرد: پخش نور گسترده و یکنواخت بدون خیرگی به لحاظ ارتفاع زیاد برج‌ها، برخورداری از سیستم مکانیزه فرود و صعود سبز پروژکتور و نصب چراغ اعلام خطر در بالای آن از ویژگی‌های این برجها است.

انتهای پیام/
برچسب ها: برج ، نوری ، روشنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار