دهمین نمایشگاه بین المللی معدن ، صنایع معدنی ، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته (ایران ماین هاس اکسپو- ایران کان مین 2014) با حضور و مشارکت ده ها شرکت داخلی و خارجی، از 25 تا 28 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ دهمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی؛ در این نمایشگاه که با همکاری خانه صنعت و معدن و شرکت پالارسامانه برگزار خواهد شد، جدید ترین و نوین ترین دستاوردهای داخلی و خارجی حوزه معدن و صنایع و تجهیزات وابسته به این حوزه، ارائه و در معرض دید متخصصان ، صاحبان بنگاههای اقتصادی و دیگر علاقمندان، قرار می گیرد .  
دهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته که امسال از سوی شرکت های خارجی مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفته است ، در فضائی بالغ بر 14 هزار متر مربع برگزار خواهد شد.
 
تاکنون حدود 80 شرکت خاجی و یا نمایندگی آنها  از 7 کشور مختلف جهان، برای حضور در این نمایشگاه ثنت نام کرده اند.

شرکت کنندگان در دهمین نمایشگاه بین المللی معدن ، صنایع معدنی ، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته ؛ آخرین دستاوردهای خود در زمینه های معدن ، صنایع معدنی ، صنعت سنگ و فرآوری آن و ماشین آلات معدنی و راه و ساختمان را در معرض دید کارشناسان و علاقمندان قرار خواهند داد. 

بی شک برگزاری این نمایشگاه می تواند بستری برای رشد و تعالی حوزه معدن و صنایع معدنی کشور بوده و زمینه افزایش رادنمان تولید و صادرات و همچنین تبادل دانش را فراهم کند.

نیاز روز افزون و رو به رشد بازار داخلی و خارجی به محصولات معدنی ، قرار گرفتن ایران در کانون جمعیتی جهان و وجود نیروی انسانی متخصص و دسترسی به مود اولیه و معادن؛ از جمله مزایایی است که سیاست توسعه و پیشرفت این صنعت در ایران عزیز را، اهمیت ویژه بخشیده و زمینه افزایش سرانه مصرف محصولات معدنی را نیز فراهم ساخته است. 

دهمین نمایشگاه بین المللی معدن ، صنایع معدنی ، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته  (ایران ماین هاس اکسپو- ایران کان مین 2014) از 25 تا 28 مهرماه، هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ، آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: معدن ، صنایع ، شرکت ، نوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار