بسیج دانشجویی استان اردبیل به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی در بیانیه‌ای نسبت به نفوذ برخی فتنه گران در مراکز آموزش عالی و تلاش برای بازسازی بدنه فتنه و نوع نگاه برخی جریانات و احزاب جهت استفاده ابزاری از دانشجویان به عنوان پیاده نظام و جاده صاف کن خود برای رسیدن به اغراض،امیال و اهداف سیاسی هشدار داد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل به مناسبت آغاز سال تحصیلی به شرح زیر منتشر شد.

هر روز، ما در جنگ برکتی داشته‌ایم که در همه صحنه‌ها از آن بهره جسته‌ایم؛ ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر کرده‌‌ایم.    امام خمینی(ره) 1367/12/3

هشت سال دفاع مقدس تجربه و ذخیره تاریخی و معنوی پایان ناپذیر و یک مفطع مهم و برجسته و نقطه عطف در تاریخ معاصر ایران محسوب می شود که بایستی ضمن حفظ این سرمایه عظیم  با انتقال تجربیات حاصل از آن به جوانان امروز به عنوان طلایه داران و افسران جنگ نرم  و آشنا نمودن هنرمندانه آنها با فرهنگ دفاع مقدس،نشان داد جایی که ایمان،بصیرت و استقامت باشد نصرت الهی جاری خواهد بود. تحمل سختی های جنگ 8 ساله علاوه بر تحمیل شکست به دشمن بعثی و عقبه آن موجب شد فصل جدیدی در خودباوری و اتکای ملی،اتحاد و وحدت کلمه، تعمیق و روح دین باوری و خدا محوری و الگویی ماندگار از مقاومت یک ملت ستمدیده در برابر ظالمان و مستکبران به منصه ظهور برسد. بدون شک هر پیشرفتی که امروز به همت جوانان عزیزمان در تمامی عرصه ها اعم از نظامی،فرهنگی،علمی،تکنولوژی،اقتصاد،سیاسی و ... به دست می آید ره آورد دفاع مقدس است.

سی و چهارمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی همچون سالهای گذشته مصادف است با مهرماه، طلیعه آغاز سال تحصیلی جدید؛ هم زمانی شروع ترم تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس فرصتی است تا جهادگران و افسران جنگ نرم ضمن بیعتی مجدد و ناگسستنی با شهدا، حرکت علمی خود را متبرک به این ایام سازند.

بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نثار درود فراوان به روان پر فتوح رهبر کبیر انقلاب و اعلام تبعیت محض از فرامین مقام عظمای ولایت اعلام می دارد،زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا،تجلیل از ایثار،شهادت،صبر و توکل، ایمان،ایستادگی، بیداری،ظلم ناپذیری،ولایت پذیری،وحدت کلمه،وطن پرستی،خداباوری و همه خوبی هاست.

به یقین امروز عرصه جنگ از سخت به نرم تغییر ماهیت داده و دانشجویان و جوانان برومند میهن اسلامی در پشت خاکریزهای دفاع از انقلاب به امید و یاری خدا همچون دوران جنگ تحمیلی هشت ساله پشت دشمن را به خاک مذلت خواهند زد.

در نهایت به نفوذ برخی فتنه گران در مراکز آموزش عالی و تلاش برای بازسازی بدنه فتنه،همچنین نوع نگاه برخی جریانات و احزاب جهت استفاده ابزاری از دانشجویان به عنوان پیاده نظام و جاده صاف کن خود برای رسیدن به اغراض،امیال و اهداف سیاسی هشدار داده ،هشیاری هرچه بیشتر دستگاه دیپلماسی کشورمان را در برابر دسیسه های دشمنان در خصوص مسئله هسته ای و مسائل منطقه خواستاریم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار