سرهنگ حسینی گفت: ترافیک اول مهرماه پایتخت از ساعت 6:15 آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ تیمور حسینی صبح امروز با حضور در مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران  گفت: ترافیک اول مهرماه امسال زودتر از پیش بینی‌های انجام شده آغاز شد.

وی افزود: هر ساله بر اساس تجربه و آمارها ترافیک اول مهر حدود ساعت 6:45 آغاز می‌شد اما امروز ترافیک از ساعت 6:15 آغاز شد.

 رئیس پلیس راهورتهران اظهار داشت:بیشتر حجم ترافیک به دلیل بی انضباطی در رفت و آمد است و بر همین اساس به رانندگان توصیه می‌شود در بین خطوط حرکت کرده و از توقف بیجا و گردش‌های بی مورد خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه میزان سنگین بودن بار ترافیک بر اساس سیستم‌های شمارشگر نصب شده است افزود:این سیستم  روی نقشه به ما اعلام می‌کند که وضعیت ترافیک سنگین، نیمه سنگین یا عادی است بنابراین نگاه چشمی افراد و به خصوص کسانی که هر روز از یک مسیر مشخص تردد می‌کنند تعیین کننده سنگین ترافیک نیست.

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: ترافیک اول مهر امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته به دلیل افزایش تعداد خودروها و کاربران ترافیک حدود 10 درصد سنگین‌تر شده است.

وی  گفت: برای معابر بزرگراهی مثل اتوبان‌های حکیم، ستاری و همت ترافیک بیشتری پیش‌بینی می‌کنیم. معابر درجه 2 نیز به ویژه در تقاطع‌ها نیاز به کنترل بیشتری دارند البته مشکل اصلی در تقاطع‌ها عبور عابر پیاده است که برای افزایش امنیت آنان از اوایل آبان ماه طرح گذرگاه عابر پیاده تحت عنوان ایست به احترام زندگی را اجرا می‌کنیم.

سرهنگ حسینی در خصوص یکی از علل افزایش بارترافیکی درمعابر بزرگراهی خاطرنشان کرد:توقف خودروها در سطح معابربه دلیل تصادف و خرابی یکی از علل افزایش بارترافیکی است که با پیش بینی های انجام شده بالغ بر50 دستگاه جرثقیل در سطح معابربزرگراهی وسایر معابرسطح شهر مستقرکردیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: رئیس ، راهور ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ذاکری
۱۰:۴۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
جناب رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اگرجه با نامه واستشهاد نارضایتی خود را از تصمیم راهور شوش در با ره جایگزین ساختن کوچه های هدایت ورقیب دوست بجای بلوار قیام شرق به غرب رااعلام داشته ایم مجددا اعلام می داریم که ما سکنه کوچه های مذکور شدیدا از تحمیل ترافیک بلوار به کو جه هایی که روزگاری کوجه باغ بوده ناراضی ایم وخواهان دخالت آنجناب برای رفع وضعیت تالم آور ودشوار یاد شده می باشیم
آخرین اخبار