در حملات هوایی که آمریکا و هم پیمانان این کشور علیه پایگاه‌های گروه تروریستی داعش در سوریه ده ها تن از عناصر مسلح این گروه کشته و مجروح شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین، این شبکه در خبری فوری اعلام کرد: در حملات هوایی که آمریکا و هم پیمانان این کشور علیه 22 مورد از پایگاه‌های گروه تروریستی داعش در سوریه ده ها تن از عناصر مسلح این گروه کشته و مجروح شدند.

شبکه تلویزیونی العربیه هم گزارش داد: جنگنده ها، بمب افکن ها و کشتی های جنگی آمریکا در حملات هوایی به مواضع داعش در استان الرقه سوریه مشارکت داشتند.  

شبکه تلویزیونی الجزیره هم اعلام کرد مقرهای داعش در البوکمال در شمال شرقی سوریه نزدیک مرزها با عراق هدف حملات هوایی قرار گرفت. 

شبکه فرانس24 نیز گزارش داد : در این عملیات از جنگنده‌ها و موشک‌های "توماهاوک" و همچنین از پهپادهای "رپتور اف 22" استفاده شده است.
خبرنگار فرانس بیست و چهار در واشنگتن گفت آمریکا با کمک پنج کشور عربی به مواضع داعش در سوریه حمله کرد. 

به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار، پس از سه هفته حملات هوایی نیروهای ائتلاف به مواضع داعش در عراق این بار ائتلاف، داعش را در سوریه هدف قرار داده است. 

سانیسلاس دو سن ایپولیت خبرنگار شبکه در واشنگتن در مورد این حملات گفت پنتاگون با انتشار بیانیه ای اعلام کرد این حملات با همکاری آمریکا و متحدانش صورت گرفته است. در این حملات از جنگنده ها و  موشک های توماهاوک استفاده شده است. همچنین طبق مصاحبه برخی فرماندهان ارتش آمریکا با شماری از شبکه های تلویزیونی این کشور بارانی از موشک بر سوریه فرود آمده است. در این عملیات همچنین از هواپیماهای بدون سرنشین رپتور اف بیست و دو هم استفاده شده است. گفتنیست این حملات بیشتر در حوالی الرقه بود.



انتهای پیام/
برچسب ها: کشته ، زخمی ، حملات ، هوای ، امریکا ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار