داعش فعلا نقشه ای بر ضد آمریکا ندارد

امروز دستگاه اطلاعاتی آمریکا هنوز سندی دال بر اینکه داعش قصد عملیات تروریستی و خرابکارانه در خاک آمریکا دارد ، نیافته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه روسیه امروز دستگاه اطلاعاتی آمریکا هنوز سندی دال بر اینکه داعش قصد عملیات تروریستی و خرابکارانه در خاک آمریکا دارد ، نیافته است.
با این حال اوباما وعده داده است ، حتی علی رغم این تهدید غیر مستقیم ، به مبارزه با داعش ادامه خواهد داد.

اوباما مدعی شده بود نیروهای امنیتی آمریکا هنوز سندی مبنی بر حملات احتمالی داعش به آمریکا نیافته اند ، اما او مدعی شد رهبران داعش مدام آمریکا و متحدان آن را تهدید می کنند ، پس باید تنبیه شوند.
اوباما این اظهارات را در حالی بیان کرد که دستگاه اطلاعاتی آمریکا مدعی شد ممکن است تمرکز بر داعش ، آمریکا را از گروه بسیار خطرناک و کمتر شناخته شده خراسان ، بازدارد.
اوباما همچنین در حال تلاش است تا جنگ ضد داعش را جنگی بین المللی و ائتلاف جامعه جهانی جلوه دهد.
اوباما همچنین مدعی شده بود که نیروی زمینی به عراق ارسال نخواهد کرد، بلکه پشتیبانی هوایی از سربازان عراق را در دستور کار خود قرار داده است.

اوباما همچنین مدعی شده بود که نیروی زمینی به عراق ارسال نخواهد کرد، بلکه پشتیبانی هوایی از سربازان عراق را در دستور کار خود قرار داده است.اخبار رسیده حاکی از آن است که داعش قصد ورود به خاک اردن را نیز دارد ، چنانچه اخیرا در اردن 11 عضو گروههای جهادی تندرو بازداشت شده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار