هاشمی: احمدی یکی از الگوهای اخلاقی ورزشکاران ایرانی است

الهه احمدی بانوان تیرانداز کشورمان که برخلاف پیش‌بینی‌ها نتوانست مدالی کسب کند پس از پایان رقابتها تنها دلیل مقام نیاوردن را ضعف فنی خود دانست و رفتار حرفه‌ای از خود نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، الهه احمدی بانوی تیرانداز کشورمان که عنوان ششمی المپیک را کسب کرده بود امروز در بازیهای آسیایی نتوانست تمام توانایی خود را نشان بدهد و در نهایت علارغم پیش‌بینی‌های که برای کسب مدال وی شده بود در جایگاه پنجمی ایستاد.

احمدی پس از پایان رقابت خود با حریفان مقصر اصلی ضعف خود و آن را مهمترین عامل شکست خود در این دوره دانست و برخلاف ورزشکارانی که در زمان شکست تنها کسی که مقصر نمِی‌دانند خودشان است به ضعف خود و برتری حریفانش نسبت به او اذعان کرد و گفت: قبول دارم که حریفانم نسبت به من آماده‌تر بودند و به نجمه خدمتی و نرجس امامقلی‌نژاد که موفق شدند نشان طلا و نقره را بدست تبریک می‌گویم.

 در این میان مهدی هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی به رفتار حرفه‌ای الهه احمدی اشاره کرد و گفت:  او یکی از  الگوهای اخلاقی در ورزش ایران است و همیشه در مسابقات و تمرینات خود را موظف به رعایت اصول اخلاقی می‌داند و از این بابت یک الگو در ورزش ایران برای جوانان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار