مسابقه‌های ورزشی تابستانه در تهران قدیم برگزار می‌شود

مدیر اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 12 از برگزاری مسابقه‌های ورزشی تابستانه در این منطقه خبر داد.

مهرریزی مدیر  اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری مسابقه‌های ورزشی تابستانه در محلات 13 گانه و نواحی 6 گانه منطقه 12 در دستور کار اداره تربیت بدنی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور تامین اوقات فراغت شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان ارتقای سلامت و رفاه حال آنها، افزایش سرانه‌های ورزشی در محلات 13 گانه منطقه 12 در دست اجرا است.
 
مهرریزی در اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی و اداره تربیت بدنی منطقه 12، شهرداری نواحی 6 گانه و اداره تربیت بدنی نواحی 6 گانه منطقه 12، شورایاری محلات و سراهای محلات 13 گانه منطقه 12 مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود:برگزاری مسابقه‌های ورزشی تابستانه در محلات 13 گانه منطقه 12، برگزاری مسابقه های فوتبال، والیبال، ورزش‌های همگانی، طناب کشی، پرتاب داس و فوتبال دستی در محلات 13 گانه منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
مهرریزی خاطر نشان کرد:برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مسابقه‌های ورزشی تابستانه در اوایل مهر ماه سال 93 با اهدای جوایزی به رسم یاد بود به برگزیدگان این دور از مسابقه ها از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: مسابقه ، ورزشی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار