ایستگاههای نمایشی باز باران در منطقه 19 برپا می‌شود

مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 19 از برپایی ایستگاه‌های نمایشی باز باران در این منطقه خبر داد.

سید مجتبی نجاتی مدیره اداره فرهنگی شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بر پایی ایستگاههای نمایشی باز باران در مدارس و سراهای محلات 13 گانه منطقه 19 همزمان با بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در محلات 13 گانه رفاه حال شهروندان به ویژه دانش‌آموزان در دست اجرا است.

نجاتی اظهار داشت:  در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی اداره سلامت اداره فرهنگی شهرداری نواحی 5 گانه آموزش و پرورش، مدارس و سراهای محلات 13 گانه منطقه 19 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح دانش آموزان باز باران بر پایی ایستگاهای نمایشی باز باران در مدارس و سراهای محلات 13 گانه منطقه 19 برگزاری نمایش تئاترهای خیابانی و میدانی باز باران برگزاری ویژه برنامه  شاد و متنوع اجرا موسیقی و موسیقی‌های سنتی از اقدامات اجرایی این طرح است.

نجاتی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه‌های فرهنگی آموزشی هنری مقاله نویسی خاطره‌گویی نقاشی  کتابخوانی مسابقه‌های نمایشی با اهدای جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان این مسابقه ها از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایستگاه ، نمایش ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار