طراحي دكوراسيون داخلي براي منازل كوچك

سعی کنید از قرار دادن اثاثیه زیاد و بدون مصرف دراتاق نشیمنی خودداری کنید زیرا تنها باعث شلوغ شدن و کوچک جلوه کردن فضا خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛  برای چنین اتاق نشیمنی، قرار دادن یک نیم‌ست با رنگی متناسب با رنگ دکوراسیون اتاق به همراه یک میز شیشه‌ای و ظریف کفایت می‌کند.

یکی از پرده‌هایي که در این خانه نصب شده کاملا ساده است و همین ساده بودن طرح، به بازتر شدن فضا کمک مي‌كند. پرده دیگری که در این خانه نصب شده نيز، دارای ستون‌های عمودی از دو رنگ متناسب با رنگ فضایی است که در آن نصب شده‌ است. وجود ستون‌های عمودی نيز سبب می‌شود ارتفاع سقف بیشتر از آنچه هست به نظر برسد.

راحی داخلی اتاق کوچک

ناگفته نماند که نور به اندازه رنگ و طرح دردکوراسیون داخلی تاثیرگذار است. اول اینکه رنگ قالب در این اتاق رنگ عاجی روشن است كه در بازتر جلوه کردن فضای این اتاق تاثير داشته است. نکته مهم دیگر، نصب آینه در اتاق است.

زیرا منعکس شدن تصویر اتاق در آن، باعث می‌شود وسعت فضا تقریبا دو برابر شود. یک لوستر نسبتا بزرگ، چند هالوژن و کنار تختی نورانی، همه ابعاد نورپردازی دردکوراسیون داخلیاین اتاق خواب را تشکیل داده‌اند. وجود طبقات عمودی و افقی نیز سبب شده است كه اتاق، هم از نظر ارتفاع و هم از نظر پهنا بزرگتر به نظر برسد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.