معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک گفت: ساماندهی پایانه‌ها و ایستگاه‌ها در سطح منطقه به خصوص اطراف مدارس و مراکز آموزشی در دستور کار قرار گرفته است.

پوریا محمدیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در آغاز مهر به دلیل اینکه بیشتر سفرهای دانش آموزی از طریق شبکه حمل و نقل عمومی، تاکسیرانی و اتوبوسرانی انجام می‌شود، ساماندهی پایانه‌ها و ایستگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت. 

وی بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس راهور و تاکسیرانی و اتوبوسرانی منطقه تمهیداتی اتخاذ شده تا کاهش تاخیر و روان‌سازی شبکه حمل و نقل منطقه در آغاز فصل پاییز در منطقه به طور کامل مشهود باشد. 

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک تصریح کرد: تعامل با پلیس راهور منطقه از الزامات طرح استقبال از مهر است و باتوجه به ازدحام ترافیک در اول مهرماه و بی‌نظمی در تردد وسایل نقلیه در اطراف مدارس و معابر اصلی شمال تهران با پلیس راهور، هماهنگی‌های لازم انجام شده و با استقرار این عزیزان در نقاط اصلی منطقه، ترافیکی روان را خواهیم داشت. 

وی درخصوص ساماندهی سرویس‌های مدارس اظهار داشت: ساماندهی سرویس‌های مدارس توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان تاکسیرانی شروع شده که بحث آموزش به رانندگان سرویس‌ها را برعهده دارد. 

محمدیان خاطر نشان کرد: آموزش فرهنگ ترافیک بخش دیگری از فعالیت‌های ترافیکی است و آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس، سراهای محلات در قالب گروه‌های نمایشی، بسته‌های آموزشی اجرا می‌شود و گذربانان مدارس تجهیز و آموزش می‌بینند. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ایستگاه ، شلوغی ، پایانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار