بیانیه پزشکی قانونی استان تهران/

هفته دفاع مقدس بزرگداشت حماسه‌های جاویدان ملت ایران است

اداره کل پزشکی قانونی استان تهران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانیه صادر کرد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، اداره کل پزشکی قانونی استان تهران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانیه صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و سالروز یکی از برجسته ترین حماسه‌های ملت ایران در حفاظت از ارزش‌های سرزمین مقدس ایران اسلامی و یادآور رشادت‌ها و جانبازی‌های هشت ساله ایثارگران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

هفته دفاع مقدس یعنی زنده کردن و صیانت از ارزش‌های نابی چون اتحّاد، برادری، ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند تبارک و تعالی، وطن دوستی، راز و نیازهای خاضعانه در دل سنگرها، اطاعت صادقانه از امام و رهبر خویش.

به عبارت دیگر، هفته دفاع مقدس یعنی اثبات عملی اینکه ملّتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: دفاع مقدس یکی از بزرگترین و ماندگارترین افتخارات این مرز و بوم است که در آن ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی در پاسخ به فزون خواهی دشمن متجاوز از سرزمین خود دفاع کردند و پاسخ کوبنده ای به استکبار جهانی و دشمنان ایران و اسلام دادند.

اداره کل پزشکی قانونی استان تهران یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و مقام والای جانبازان و آزادگان را ارج می نهد و برای ملت ایران حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران را از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار