نفرات برتر آزمون سراسری سال93 در رادیو جوان

برنامه "مسابقه فرمانده" سه شنبه یكم مهر در دومین روز از هفته دفاع مقدس، میزبان نفرات برتر آزمون سراسری سال 93 است كه در این برنامه با هم به رقابت می پردازند.

به‌گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی،"مسابقه فرمانده" به تهیه كنندگی كیانازكاوه و اجرای حسن اسماعیل پور ،كاری از گروه جوان و اندیشه شبكه جوان است كه از 31 شهریورتا  6 مهرماه از ساعت 14 تا 15 از این شبكه پخش می شود ، این برنامه با هدف بازخوانی تاریخ پرافتخار سال های دفاع مقدس و معرفی موقعیت ها و چهره های افتخارآفرین كشورمان  تهیه شده است . 

شركت كنندگان از جوانان نخبه كشور در حوزه های مختلف از مخترعین ،كارآفرینان ، نفرات برتر كنكور، مدیران جوان و برنامه سازان نخبه صدا و سیما هستند.

امیر سرتیپ دوم خلبان دكتر والی اویسی، امیر سرتیپ خلبان فرج الله برات پور و امیر سرتیپ دوم خلبان عبدالحمید نجفی ، از فرماندهان عملیات های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان داور در برنامه حضور دارند .

 برنامه "مسابقه فرمانده" سه شنبه یكم مهر در دومین روز از هفته دفاع مقدس، میزبان نفرات برتر آزمون سراسری سال 93 است كه در این برنامه با هم به رقابت می پردازند .

مبنای مسابقه به این صورت است كه یكسری موقعیت های جنگی برای شركت كنندگان در مسابقه مطرح می شود كه واقعا درطول سال های دفاع مقدس اتفاق افتاده است .

شركت كنندگان در مسابقه تدبیرخودشان را برای برون رفت ازآن شرایط جنگی مطرح می كنند و بهترین راه حل مطرح شده مبنای امتیاز دهی برای دو گروه شركت كننده قرار می گیرد .

انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، رادیو ، جوان ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار