برنامه‌ ویژه‌ کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای جشنواره مقاومت

کمیته امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌ی ویژه‌ی جشنواره فیلم مقاومت را برای خانواده‌های تحت پوشش پیش‌بینی کرده است.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، مصیب حیدری - مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد-گفت:برنامه داریم تا جشنواره فیلم مقاومت را برای دانش‌آموزان و دانشجویان دختر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار کنیم.

وی در این‌باره توضیح داد: از اواسط مردادماه اردوگاه تابستانه‌ای در یاسوج ترتیبداده شد که دانش‌آموزان و دانشجویان دختر از سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت اردو در کلاس‌های اخلاقی، مذهبی و تفریحی آنجا شرکت می‌کنند. با رایزنی‌های انجام شده، مقرر شد که هفته آخر این اردو، به نمایش فیلم‌های دفاع مقدسی در کنار کلاس‌ها اختصاص پیدا کند.

حیدری با اشاره به آمار حاضران در این کلاس‌ها خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه برنامه‌ریزی شده، قرار است دانش آموزان و دانشجویان دختر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ع) به همراه خانواده‌های‌شان از شهرهای دهدشت، لنده، بهمئی، چرام‌ باشت و گچساران در این برنامه‌ی نمایش فیلم شرکت کنند.

گستره برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در 31 استان کشور به جایی رسیده است که این رویداد در دوره سیزدهم خود، به گسترده‌ترین جشنواره فرهنگی – سینمایی پس از انقلاب اسلامی بدل شده است.

شایان ذکر است؛ سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین ‌الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران، نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می‌شود.



انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار