مستندهای جذاب پزشكی را در وب‌سایت شبكه سلامت دنبال كنید

آخرین اخبار شبكه سلامت سیما را در وب‌سایت شبكه سلامت به نشانی www.salamattv.irمشاهده كنید.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مخاطبان شبكه سلامت سیما می‌توانند از این پس آخرین اخبار و رویدادهای شبكه سلامت را در سایت این شبكه به نشانی www.salamattv.irمراجعه كنند.

سایت شبكه سلامت با طراحی جدید و جذابش، آخرین مقالات علمی، اخبار علمی و هر آنچه كه مربوط به علم روز پزشكی ایران و جهان است را به مخاطبانش ارائه می كند.

وجه تمایز این سایت نسبت به سایر سایت های سلامت انجام مشاوره‌های آنلاین در بخش مشاوره ها است كه كاربران با عضویت در این قسمت می توانند از خدمات مشاوره ای به صورت رایگان بهره مند شوند.

پخش برنامه های شاخص شبكه سلامت،جدید ترین مستندهای روز پزشكی، انیمیشن های سلامتی ،ویدئو های (18+) و ویدئو های مختلف سلامت از جمله قسمت‌های این سایت است.

علاقه مندان به شركت در مسابقه سلامت نیز می توانند با مراجعه به سایت شبكه و در قسمت ثبت نام مسابقه در این مسابقه ثبت نام كنند.

جدول پخش برنامه های شبكه و معرفی گروه های برنامه ساز با نوآوری خاصی طراحی شده است كه برای هر بیننده ای با ورود یك باره خود نظر هر كاربری را به خود جلب می‌كند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رادیو ، سلامت ، مشاوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
Daneshi
۲۳:۵۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
سلام خوبيد
اواخر شهريور ٩٨ي مستند پخش كرديد در مورد نورو اينا بود ك من اسمشو نميدونم و در ب در دارم دنبالش ميگردم و بشدت بهش نياز دارم
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۸:۰۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
سلام تشکر میکنم از بابت مستندهای شبکه سلامت.
آخرین اخبار