اکبرآبادی: مدال آوری بانوان تیراندازمان از قبل پیش بینی شده بود

نایب رییس فدراسیون تیراندازی گفت: با توجه به آمادگی که دختران‌مان در رشته تفنگ در مسابقات رسمی قبل از بازیهای آسیایی پیدا کردند پیش‌بینی می‌کردیم که موفق به مدال‌آوری شوند.

اکبرآبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بانوان تیرانداز ما آمادگی کامل برای مسابقات آسیایی به نسبت اینکه در مسابقات مختلف شرکت کردند به آمادگی کامل رسیدند و ما هم پیش‌بینی می‌کردیم که موفق عمل کنند و خوشحالیم که نتیجه تلاشهایشان را دیدند و توانستند برای کشورمان افتخار آفرین شوند.

وی ادامه داد: ما هم در تفنگ و هم در تپانچه این نتایج را پیش‌بینی می‌کردیم و خیلی خارج از انتظارات ما نبود در مجموع از نتایج راضی هستیم.

وی بیان کرد: رقبای ما هم خیلی تلاش کردند ولی نتیجه کسب شده بر اساس داده‌هایمان بود.

اکبرآبادی اضافه کرد: در تپانچه نیز بانوانما نسبت به پسران توانستن از لحاظ جایگاه نتیجه بهتری بگیرند و در رده نهم بایستند.

وی افزود: استعدادیابی ما برای رشته‌هایی مثل تپانچه در حال انجام است و ما باید در این رشته استعداد جدید کشف کنیم تا بتوانیم همانند تفنگمان انتظارات را برآورده کنیم.

نایب فدراسیون تیراندازی در خصوص مدال نیاوردن الهه احمدی در تفنگ 10متر گفت: انتظارمان از الهه احمدی بیشتر بود و خودش هم اواخر از عملکردش راضی نبود اما او در مسائل فنی و تکنیکی مشکلی نداشت و یک سری مسائل جانبی بود که باعث شد آن نتیجه دلخواه را بگیرد.

اکبر آبادی در پایان اشاره کرد: در ورزش پیش میاد که نتایج آن طور که می‌خواهیم رقم نخورد اما نباید این را از یاد ببریم که الهه احمدی چهره جدید در تیراندازی نیست و این نتیجه باعث نمی‌شود که چیزی از شایستگی او کم کند و این نتیجه‌ای که بدست آمد متعلق به کل تیم است و همه در آن شریک بودند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار