مدير عامل شرکت مخابرات خراسان جنوبي گفت: طرح هم کدسازي تلفن ثابت از ساعت 22 همزمان با دوم مهر ماه در استان آغاز مي شود.

به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد حسين عيدي زاده در تشريح اجراي طرح هم کدسازي با اشاره به اينکه طرح هم کدسازي تلفن ثابت از ساعت 22 همزمان با دوم مهر ماه در استان آغاز مي شودگفت: از اين پس کد 056 جايگزين تمامي کدهاي استان مي شود و با اجراي اين طرح پيش شماره هاي استان تغيير و هشت رقمي خواهد شد.مدير عامل شرکت مخابرات خراسان جنوبي گفت: با اجراي اين طرح هزينه هاي ارتباط بين شهري و بين استاني کاهش مي يابد.

عيدي زاده، تسهيل و تسريع در شماره گيري، يکسان شدن تعرفه تماس هاي داخل استان و تعرفه تماس به تمام نقاط کشور از داخل استان را از مزاياي اين طرح ذکر کرد. وي با بيان اينکه هزينه هاي مکالمه در قبل از اجراي اين طرح هر دقيقه 150 ريال بوده است، افزود: اين ميزان تعرفه با اجراي طرح هم کدسازي به هر دقيقه 30 ريال کاهش مي يابد.

وی  با اشاره به اينکه در حال حاضر نرخ مکالمات بين استاني بين 300 تا 800 ريال در دقيقه است؛ خاطرنشان کرد: با اجراي اين طرح تعرفه به نرخ واحد 330 ريال به ازا يک دقيقه کاهش پيدا مي کند.وي گفت: مردم مي توانند براي اطلاع از شماره جديد خود به شماره هاي 118، 3200 و يا سايت شرکت مخابرات استان به آدرس www.tci-sk.ir مراجعه کنند.



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار