روزنامه‌نگار آمریکایی ضمن انتقاد از عملکرد رسانه‌های غربی درباره برنامه هسته‌ای ایران آنها را فاسد خواند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، روزنامه نگار آمریکایی از عملکرد رسانه‌های غربی درباره برنامه هسته‌ای ایران انتقاد کرد و آنها را فاسد خواند.

جیم دین سردبیر نشریه وترنز تودی در گفتگو با این شبکه از شهر آتلانتا در ایالت جرجیای آمریکا گفت: گفتگوهای ایران و گروه پنج بعلاوه یک درباره برنامه هسته‌ای ایران همچنان ادامه دارد.

 این درحالی است که آژانس بین المللی انرژی اتمی همه فعالیتهای هسته‌ای ایران را زیرنظر دارد. در همه گزارشهای آژانس نیز به این مسئله اشاره شده است. 

آژانس بین المللی انرژی اتمی هیچ نشانه ای دال بر نقض تعهدات ایران پیدا نکرده است. غرب نیز به این مسئله واقف است اما می‌خواهد واقعیت‌ها را به گونه دیگری نشان بدهد. 

رسانه‌های غرب فاسد هستند. اگر می‌خواهیم مطالب مثبتی درباره ایران پیدا کنیم فقط می توان این مطالب را از رسانه‌های دگراندیش به دست آورد. رسانه‌های اصلی غرب به این مسائل نمی‌پردازند و اگر بپردازند در صفحات حاشیه‌ای است که کسی به آن مراجعه نمی‌کند. 

دستگاههای اطلاعاتی غرب به خوبی می‌دانند که برنامه هسته‌ای ایران چه ماهیتی دارد. اما دستهایی در تلاش است تا نوعی هراس آفرینی درباره برنامه هسته‌ای ایران داشته باشد. اسرائیل در تلاش است، گفتگوهای هسته‌ای ایران را مختل کند. باید نگاه دقیق تری به عملکرد رسانه ها و دولتهای فاسد غربی در این زمینه داشت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار