سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم گفت: ثبت‌نام سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از طریق سایت رسمی مسابقات آغاز شد.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران؛به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام عبدالحمید فاطمیان با اشاره به برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نوزدهمین دوره مسابقات سراسری اذان و ابتهال، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن اظهار کرد: ثبت نام در این دوره از مسابقات از طریق سایت رسمی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است.

وی افزود: ثبت نام از این طریق برای رشته‌های قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ قرآن شامل یک، 2.5، 5، 10، 20 و کل قرآن، مفاهیم عمومی قرآن، فراز خوانی (قرائت تقلیدی از اساتید مشهور) و اذان در مقطع سنی نوجوانان زیر 16 سال ویژه برادران و خواهران صورت می‌گیرد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم با بیان اینکه در مقطع بزرگسالان ویژه خواهران و برادران نیز ثبت نام صورت می‌گیرد گفت: قرائت، حفظ قرآن شامل 10جزء، 15 جزء، 20 جزء و کل قرآن، قرائت و حفظ پنج و 10 جزء، مفاهیم عمومی و تخصصی قرآن کریم، اذان ویژه برادران، همخوانی و مدیحه سرایی و ابتهال رشته‌های این بخش به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: ثبت نام بیستم شهریور ماه سال جاری آغاز شده و تا یک ماه ادامه خواهد داشت؛ علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی www.quraniran.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن 37742251 تماس حاصل کنند؛ زمان مسابقات و مکان آن در قم متعاقبا اعلام خواهد شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار