سرمربی تیم فوتسال میثاق گفت: با وجود اینکه شرایط بازی نباید به شکست ما ختم می شد اما سه امتیاز را از دست به عنوان سرمربی مسولیت باخت تیم را می پذیرم.

    رضا لک سرمربی تیم فوتسال میثاق پس از کسب سومین شکست خود با میثاق تهران در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در رقابت با فردوسی بازی فنی و سطح بالایی انجام دادیم که با توجه به آنالیز تیم حریف موقعیت های بسیاری به دست آوردیم اما شناسایی نقاط ضعف حریف نیز نتوانست مارا نجات دهد زیرا موقعیت های بسیاری را با سهل انگاری از دست دادیم.حتی در پی اشتباهات فردی در همان ابتدا گل به خودی دریافت کردیم که شاید اگر دقت بیشتری در بازی بود حالا نتیجه به گونه دیگری رقم می‌خورد.
وی تصریح کرد: متاسفانه سهل انگاری در حمله باعث شد بسیاری از فرصت های پررنگ خود را از دست بدهیم و در دفاع نیز اشتباهات بچه‌کانه منجر به دریافت گل شد تا نتیجه را واگذار کنیم. وی افزود: بازی از نظر کیفی در سطح بالایی بود درست بر خلاف رقابت هفته گذشته که با وجود پیروزی، هیچ مورد فنی نداشت  به همین دلیل از بازی راضی بودم با این که نتیجه برای میثاق خوب نبود اما از اینکه رقابتی فنی در سطح لیگ برتر ارائه دادیم خوشحالم. مسئولیت این شکست را می پذیرم زیرا هر تیم یک واحد است که سرمربی مسئولیت هدایت آن را برعهده داشته و من باید تلاشم را افزایش دهم تا داده های فنی به تیم بیشتر شود که در نهایت به حداکثر امتیازات نیم فصل نخست برسیم در این بازی به وضوح دیده می‌شد که میثاق رفته رفته بهتر شده اما جای زیادی برای کار دارد باید در مدت زمان کوتاهی به شرایط ایده آل برسیم.هرچند با توجه به شرایط بازی باخت ناعادلانه بود و اما باید شکست را پذیرفت و برای بازی های بعد آماده شد. 

 انتهای پیام/
برچسب ها: لک ، مسولیت ، میثاق ، فوتسال ، شکست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار