مدیر بورس منطقه‌ای اردبیل گفت: سبلان سبز اردبیل در ورود به بازار بورس تاکنون نتوانسته موفقیت به دست آورد چرا که شرایط ورود به بازار بورس را ندارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، محمد روح‌نواز پیش از ظهر امروز در همایش بورس که در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه این شرکت نتوانسته آیتم‌های مربوط به رقابت سالم را در فضای بورس را فراهم بیاورد هنوز با ورود این شرکت بعد از گذشت 10 سال موافقت نشده و نیازمند اصلاح برخی از فرایند‌ها و رویه‌ها است.

وی با بیان اینکه تلاش بر این است تا با همکاری شرکت‌های کارگزاری رونق فعالیت‌های خرید و فروش سهام را در بورس به عنوان بازار مطمئن شاهد باشیم، افزود: موفقیت برای حضور در این بازار نیازمند قدرت تحلیل اقتصادی درست شرکت‌ها و همچنین ایجاد شرایط مطلوب امنیت و شفافیت در بازار بورس است.

مدیر بورس منطقه‌ای اردبیل ادامه داد: هر چند عده‌ای بازار بورس را به بازار پرریسک تشبیه می‌کنند اما با فعال شدن بیش از 15 شرکت کارگزاری بورس سعی و تلاش بر این است تا بتوان آگاهی مردم را در خرید سهام بالا برد تا آنها بتوانند با امنیت بیشتر در مبادلات تجاری و مالی سهیم شده و مشارکت کنند.

روح‌نواز با بیان اینکه بازار بورس مزیت‌های خوبی در تقویت و توانمندسازی شرکت‌ها دارد که بایستی مورد توجه قرار گیرند، بیان کرد: افزایش اعتبارات داخلی و خارجی تعیین ارزش بازار بر اساس قانون عرضه و تقاضا و سهولت در تغییر ترکیب سهامداران در این زمینه بسیار مهم و موثر است.

این مسئول در پایان سخنان خود گفت: خود تالار بورس نیز آمادگی دارد در حد توان و وسع اطلاعاتی را در اختیار خریداران و فروشندگان سهام قرار دهد تا آنها با ضریب اطمینان بیشتر در این حوزه ورود پیدا کرده و فعالیت‌هایشان را به جد دنبال کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اردبیل ، بورس ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.