مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهرگفت: متاسفانه به دلایل مختلف زیستگاه ها تخریب شده و بعضی از گونه های جانوری را دیگر در این زیستگاه ها مشاهده نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگران ، حسین دلشب مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ، در نشست  هماهنگی جهت مبارزه با زنده گیری پرندگان با اشاره به تاکیدات سرکار خانم دکتر ابتکار مبنی بر جلوگیری از تخریب و رفتن به سمت بازسازی و احیاء گفت: زمانی تالاب حله مملو از انواع گونه های جانوری نظیر غاز ، اردک، دراج، خرگوش و آهو بود ولی الان متاسفانه به دلایل مختلف زیست گاه ها تخریب شده و بعضی از گونه ها را در این زیست گاه نمی بینیم.

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر بیشترین فشار را بر اساس نوع فعالیت و مساحت بر محیط زیست داریم گفت: حفاظت از انفال الهی ، آینده طبیعت و آینده بچه های این مملکت کار بسیار مقدسی است ، در سخنان بزرگان دین نیز تاکید شده است و نجات بشریت در گرو نجات بستر حیات طبیعی است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اضافه کرد: اگر نمی توانیم دنیا را نجات بدهیم ، گوشه ای از زمین که زندگی می کنیم و تعلق داریم و در زندگی ما تاثیر دارد را محافظت کنیم.

وی با اشاره به اینکه  انتظار داریم همه ی همکاران در واحدهای مختلف زحمات خود را مستندسازی نمایند افزود:  هرگونه فعالیت محیط زیستی در زمینه نجات طبیعت و مبارزه با آسیب رسانان به محیط زیست علی الخصوص در فصل "کوخه"  می بایست به طور شایسته ثبت گردد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: با توجه به تاکید خانم دکتر ابتکار معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر خویشتن داری در ماموریت ها  از همکاران گرامی خواستارم که طبق قانون رفتار نموده تا تحت هر شرایطی حیثیت اجتماعی سازمان حفظ  گردد.
حسین دلشب افزود: سازمان حفاظت محیط زیست به سمت دیدگاه های صلح آمیز می رود که بحث آموزش در این مقوله بیشتر نمود پیدا می کند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار