سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: باز داشت بازیکنان به خاطر جعلی بودن کارت پایان خدمت‌شان‌ در باشگاه استقلال خوزستان شایعه‌ای بیش نیست.

بهمن روشنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در باشگاه استقلال خوزستان بازیکنی به دلیل جعلی بودن کارت پایان خدمتش‌ بازداشت نشده است چرا که این مسائل اصلا در این باشگاه اتفاق نیفتاده‌ است که بخواهد صحت داشته باشد و این شایعه‌ای بیش نیست.
 
وی همچنین درباره وضعیت تیم استقلال خوزستان بیان کرد: تیم استقلال خوزستان از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی‌ در شرایط بسیار خوبی قراردارد و کیفیت بازی‌های تیم ما همیشه خوب بوده و این باعث شده که بازی‌های بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذاریم و در حال حاضر وضعیت تیم استقلال خوزستان در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد.
 
وی همچنین درباره بازی مقابل تیم پرسپولیس عنوان کرد: بازی با تیم‌های پرسپولیس و استقلال شرایط خاص خودشان را دارند چرا که تیم‌ها در مقابل این دو تیم دارای انگیزه مضاعفی هستند و این انگیزه باعث می‌شود بازی‌های قابل قبول به نمایش گذاشته شود.
 
روشنایی در ادامه افزود: شرایط تیم خوزستان نیز به این صورت است که از انگیزه مضاعفی برخوردار است و این انگیزه می‌تواند نتایج بسیار خوبی را برای تیم ما رقم بزند و امیدوارم در روز پنج شنبه با نشاط و شادابی در مقابل تیم پرسپولیس قرار بگیریم و بتوانیم با دست پر از تهران برگردیم و نتایج قابل قبولی را در کارنامه‌ خود به ثبت برسانیم.
 
 وی درباره اینکه اولتیاتوم‌ به ویسی داده شده است یا خیر بیان کرد: اولتیاتومی‌  به ویسی داده نشده است و داده نخواهد شد چرا که این مربی با تمام قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و سرمربی تیم استقلال خوزستان خواهد ماند.
 
وی همچنین درباره وضعیت محروم و مصدوم تیم استقلال خوزستان در مقابل تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: روح اله‌  سیف الهی به دلیل 2 اخطاره بودن  از بازی مقابل تیم پرسپولیس محروم است و همچنین خسروی در بازی ‌ روز پنج شنبه نمی‌تواند تیم استقلال خوزستان را همراهی کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: باشگاه ، تیم ، روشنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار