سخنگوی داعش طی یک فیلم ویدئویی که اخیرا منتشر شده است، باراک اوباما را "قاطر صهیونیست‌ها" خوانده‌ و اعلام کرده‌ است عناصر این گروه، شهروندان کشورهای عضو ائتلاف علیه داعش را خواهند کشت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از دیلی میل، سخنگوی داعش طی یک فیلم ویدئویی که اخیرا منتشر شده است، باراک اوباما را "قاطر صهیونیست‌ها" خوانده‌ و اعلام کرده‌ است عناصر این گروه، شهروندان کشورهای عضو ائتلاف علیه داعش را خواهند کشت.

سخنگوی این گروه تروریستی با انتقاد شدید از اظهارات اخیر رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا در رابطه با حمله به مواضع داعش در سوریه، اوباما را قاطر صهیونیست‌ها خوانده و جان کری را نیز با صفتی بسیار توهین‌آمیز خطاب کرده است.

"ابو محمد العدنانی" سخنگوی داعش که در جلوی دوربین حاضر شده است، از حامیان این گروه در تمام کشورهای جهان می‌خواهد دشمنان داعش را بکشند. العدنانی در این فیلم 42 دقیقه‌ای می‌گوید: "شما می‌توانید کافران آمریکایی و اروپایی-به خصوص فرانسوی‌های کینه‌توز- و یا استرالیایی و کانادایی را بکشید! هرکس که ازشهروندان کشورهایی باشد که وارد ائتلاف جهانی علیه ما شده‌اند، باید کشته شود!"

 از سوی دیگر العدنانی اعلام کرده با صدور بیانیه‌ای از تندروهای یمن و به طور مشخص از  عناصر "حزب تجمع برای اصلاح یمن" خواست تا به مواضع انصارالله حمله کنند.

این در حالی است که "محمد عبدالسلام" سخنگوی حوثی‌ها یمن امروزهشدار داد: "در مرحله آتی، دشمنانمان از داعش و القاعده علیه ما استفاده خواهند کرد."

همچنین، سخنگوی گروه تروریستی داعش از شبه نظامیان مصری خواست تا حملات خود علیه دولت را تشدید کنند و از اهل تسنن عراق و سوریه خواست تا با ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش همکاری نکنند.

وی از گروههای افراطی حامی داعش در کشورهایی چون یمن، تونس، لیبی، مصر و دیگر نقاط جهان خواست ک ه از این گروه تروریستی حمایت کنند و حملاتی را صورت دهند.


انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، اوباما ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار