معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: شهریه مهد کودک‌ها از اول مهر 25 درصد افزایش می‌یابد.

 محمد نفریه معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: طبق سال‌های گذشته کمیته‌های استانی با حضور سازمان حمایت از مصرف‌کننده، کانون‌های همیاری مهدکودک، کارشناسان سازمان بهزیستی کشور برگزار می شود که بر اساس تورم و سطح توان خانواده‌ها و مهد کودک‌ها عددی را پیشنهاد می‌دهند.

وی ادامه داد: درحال حاضر 17 هزار مهد کودک در کشور فعال هستند و 1700 کودک در مهدها نگهداری می شوند.

نفریه افزود: شهریه مهد کودک‌ها  امسال 25 درصد افزایش یافت که این امر از اول مهرماه اجرایی می‌شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور اظهار داشت: برای هر مهدکودک حداکثر 5 فوق برنامه پیش بینی شده که برای هر فوق برنامه 5 درصد به شهریه پایه اضافه خواهد شد و این برنامه‌ها اختیاری بوده و با رضایت کتبی والدین اجرا می شود.

وی در خصوص شهریه مهدهای حاشیه‌ای گفت: میزان شهریه در این مهدها 15 تا 25 هزار تومان است و یک وعده غذای گرم در این مهدها از اول مهر ارائه خواهد شد که برای این امر 23 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده که 50 درصد آن به استانها ابلاغ شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نصب دوربین مدار بسته در دستور کار سازمان بهزیستی قرار دارد که البته مهدهای سه ستاره هم اکنون از این امر بهره مند بوده و به زودی مهدهای دو ستاره و در آینده مهدهای تک ستاره نیز مجهز به این دوربینها خواهد شد.

انتهای پیام /
برچسب ها: کمیته ، افزایش ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۰۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
واقعاجای تاسف است 25درصدمیلغ زیادی بخصوص برای مستاجران است...
آخرین اخبار