قم/

استقبال قمی‌ها از فیلم سینمایی شهر موش‌ها

مدیر سینما ونوس گفت: با استقبال فراوان قمی‌ها از فیلم مدرسه موش‌ها 2، این فیلم بیش از 20 روز است که به روی پرده سینما ونوس قم رفته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علیرضا آغاز، با اشاره به استقبال مطلوب قمی‌ها از تماشای فیلم در سینما، اظهار کرد: در شش ماه نخست سال جاری 25 فیلم سینمایی در سینما ونوس قم اکران شد.

وی با اشاره به فعال شدن پیش‌فروش اینترنتی بلیت فیلم‌های سینمایی در سینما ونوس گفت: وب‌سایت الکترونیکی www.cinemavenus.co چندی است فعال‌شده و علاقه‌مندان برای اطلاع از اکران جدیدترین فیلم‌هایی که در این سینما در حال اکران است اطلاع یافته و به‌صورت آنلاین نسبت به خرید بلیت اقدام می‌کنند.

مدیر سینما ونوس در ادامه با بیان اینکه از بدو تأسیس این سینما تاکنون برای ارتقاء سطح فرهنگ گام برداشته ‌شده است، تصریح کرد: سینما ونوس تاکنون میزبانی چندین جشنواره ملی فیلم را برعهده‌گرفته که از جمله این جشنواره‌ها می‌توان به جشنواره ملی نماز و نیایش و جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اشاره کرد.

وی در ادامه از میزبانی این سینما در سال جاری از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در قم خبر داد و گفت: برای سومین سال متوالی جشنواره فیلم فجر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سینما ونوس برگزار می‌شود.

آغاز در ادامه از اکران فیلم شهر موش‌ها در سینما ونوس خبر داد و گفت: این فیلم استقبال فراوانی را به دنبال داشته و به مدت 24 روز است که در قم اکران می‌شود و هرروز مخاطبان بیشتری را به خود جلب می‌کند.

وی اکران فیلم آتش‌بس 2 را مورد توجه قرارداد و بیان کرد: این فیلم نیز مخاطبان خود را دارد و با وجود اینکه به‌تازگی به روی پرده رفته است ولی شمار فراوانی برای دیدن این فیلم سینمایی به سینما می‌آیند.

مدیر سینما ونوس اضافه کرد: فرشته‌ها باهم می‌آیند فیلم دیگری است که مخاطبان خاص خودش را پیدا کرده است و توانسته تأثیر قابل توجهی بر مخاطبان خود بگذارد.

وی در ادامه با اشاره به اکران فیلم آرایش غلیظ در سینما ونوس گفت: این فیلم از چهارشنبه اکران می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این فیلم از روزهای آینده در این سینما حضور یابند.

آغاز در ادامه از نیم‌بها بودن بلیت در روزهای سه‌شنبه خبر داد و گفت: در این روز بسیاری از افراد برای دین فیلم‌های مورد نظرشان به سینما ونوس می‌آیند و ما میزبان این افراد هستیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قم ، سینما ، شهر موشها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.