سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت:با بازیکنان هم قسم شده ایم تا روند مطلوب خود را ادامه دهیم تا در پایان بتوانیم یکی از مدعیان باشیم

اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در حالی که همچنان دوران محرومیت خود از نشستن روی نیمکت تیم مس را سپری می کند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی با شهرداری ساوه گفت:‌ با توجه به نتایج شهرداری ساوه در هفته های گذشته ، پیش از بازی به خوبی تخمین زدیم که این تیم برای برد در خانه خودش مقابل ما قرار بگیرد و بازی هجومی ارائه می دهد . به همین دلیل در طول هفته برای این بازی آماده شدیم و از ابتدا برنامه داشتیم که در یک سوم دفاعی از دروازه حفاظت کنیم و در ضدحملات گلزنی کنیم و به همین شکل هم بازی را مدیریت کرده و به هدف رسیدیم.
 
وی افزود:بازیکنان پتانسیل لازم را دارند و هم قسم شده اند که امسال روندی را که  از ابتدای فصل آغاز شد را ادامه دهند. در همین راستا و با حمایت باشگاه و صرف فعل خواستن توسط بازیکنان و بالاتر از همه یاری خداوند تا کنون نتایج قابل قبولی کسب کردیم.

تقی پوردر مورد محرومیت از همراهی تیم مس اظهار داشت: من به دلیل مسائل پیش آمده در جام حذفی فصل گذشته هنوز محروم هستم و ان شالله امیدوارم از بازی بعدی بتوانم کنار تیمم باشم زیرا این محرومیت بلند مدت با چنین نتایجی ظلم به تک تک بازیکنانم است.

وی در مورد درگیری پیش آمده در در اواسط بازی بین او و اعضای باشگاه شهرداری گفت:‌ یکی از افراد با لحن ناپسندی به من گفت بنشین من هم گفتم چشم و مسئولان نیروی انتظامی از من خواستند سمت دیگری بنشینم که من هم قبول کردم. من در اتفاقات و درگیری های بعدی نقشی نداشتم.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، تقی پور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار