دارنده مدال نقره مسابقات جهانی کشتی فرنگی در سال 2014 گفت:وقتی به شدت آسیب دیده هستم چطور می توانم در بازی های آسیایی کشتی بگیرم؟

امید نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:من سرباز این وطن هستم و همیشه در هر میدانی که به وجودم نیاز بوده بدون کمترین کم کاری و با همه توان برای موفقیت و کسب مدال جنگیدم.
 
وی تصریح کرد:در مسابقات جهانی 2014 علی رغم آنکه از ناحیه کشاله ران و گردن آسیب دیده بودم همه دردها را تحمل کردم و با قدرت مقابل حریفان نامدارم برای کسب مدال جنگیدم تا جایی که اگر کم لطفی  داوران نبود مطئمن باشد به جای نقره صاحب گردن آویز طلا می شدم.
 
دارنده مدال طلای المپیک در پاسخ به سوال که چرا در بازی های آسیایی کشتی نخواهد گرفت گفت:وقتی نمی توانم چطور کشتی بگیرم ،قبل از مسابقات جهانی اعلام شد که باید در باز های آسیایی نیز تیم را همراهی کنم،در آن زمان مصدومیتم به این شدت نبود،شما در نظر بگیرد من به این رقابت ها اعزام شوم و در همان کشتی نخست به دلیل تشدید آسیب دیدگی نتوانم ادامه دهم بعد همه نمی گویند تو که مصدوم بودی چرا از قبل انصراف ندادی و یک مدال صد در صد را از تیم گرفتی به همین منظور و به خاطر آنکه منافع ملی مهم تر از هر چیز دیگری است به دلیل آسیب دیدگی شدیدی که دارم علی رغم میل باطنی در این میدان کشتی نخواهم گرفت.
 
دارنده مدال طلای مسابقات جهانی 2011 خاطرنشان کرد:در مسابقات قهرمانی جهان آسیب دیدگی ام چندین برابر شد به طوری که هنوز هم شب ها از درد خوابم نمی برد،در هر صورت برای نفرات اعزامی آرزوی موفقیت دارم و مطمئن هستم با توجه به غیرتی که در کشتی گیران ایرانی وجود دارد آنها مثل همیشه جور سایر رشته ها را به دوش خواهند کشید و مدال های رنگارنگی را برای ایران عزیر به ارمغان خواهند آورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نوروزی ، کشتی ، اینچئون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۱۱:۲۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
خدا پدر و مادرت رو بیامرزه
آخرین اخبار