برنامه «مهر مهربانی» به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس به شبكه دو آمد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، حسین رضا قربانی با اعلام این خبر گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، برنامه ای تحت عنوان «مهر مهربانی» تهیه كردیم كه با هدف دعوت از وزرا و معاونان آموزش و پرورش به مصادیق مربوط به آموزش و پرورش بپردازد. 
 
تهیه كننده این برنامه خاطرنشان كرد: بدین منظور در اولین قسمت این برنامه كه شنبه 29 شهریور به روی آنتن شبكه دو رفت، از آقای ادهم (معاون وزیر آموزش و پرورش) دعوت كردیم تا پیرامون راهكارهای جدید و پیشنهادی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید صحبت كنند.

همچنین در بخشی از برنامه از یك قصه گو و راوی دعوت كردیم تا به بیان داستانهایی از زمان هشت سال دفاع مقدس بپردازد كه وی با پوشش لباس محلی به بیان داستانی از زمان جنگ پرداخت. در بخش پایانی برنامه هم به  زندگی خانوادگی پدر و مادر دبیری  که دو فرزند طلبه و دندانپزشك داشتند، پرداخته شد. 
 
قربانی ابراز كرد: در برنامه یكشنبه 30 شهریور، دكتر محمد خدابنده لو (رئیس مناطق آموزش و پرورش) و دكتر محی الدین بهرام محمدیان (معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی) حضور دارند تا پیرامون راهكارهای جدید در آموزش و پرورش به بهانه سال تحصیلی جدید صحبت كنند. 
 
وی افزود: در بخش قصه گویی ساغر لطفی نژاد در استودیو برنامه حاضر می شوند تا با پوشش لباس محلی جنوب در مورد دفاع مقدس به روایت داستانی بپردازد. امیره شجاعت هم به عنوان مادر دو فرزند به نامهای شقایق و فاطمه معصومی در برنامه حضور دارند تا هم در سمت مادر و هم معلم قرآن، برای خانواده ها مطالب جالبی را عنوان كنند. شقایق دختر بزرگ خانواده حافظ كل قرآن و نیمی از تفسیر قرآن است و دختر كوچكتر فاطمه كه ده سال دارد حافظ نیمی از قرآن است. 
 
قربانی كه پیش از این ویژه برنامه های مختلفی از «خونه زندگی» را تهیه كرده است، گفت: مجریانی كه با این برنامه همكاری دارند، شهرام رفوگران و زهرا شوقی هستند. این برنامه از یك تیم نویسنده هم تشكیل شده و مخاطبان می توانند از طریق سامانه پیامكی 30000217 و تلفن 88673525 با این برنامه در ارتباط باشند. 
 
«مهر مهربانی» كاری از گروه خانواده است كه از شنبه 29 شهریور به روی آنتن شبكه دو رفت و تا چهارشنبه ساعت 11 به مدت 90 دقیقه از شبكه دو پخش می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، دو ، برنامه ، سامانه ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار