تهیه کننده دوربین هفت گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس دست اندرکاران برنامه «دوربین هفت» شبکه آموزش برنامه «نان و نمک»را با هدف حفظ نام و حرمت شهدای علمی کشوربه روی آنتن می برند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، هادی خدادی تهیه کننده برنامه دوربین هفت گفت: هدف این اصلی برنامه قدردانی از تاثیر گزاران فضای  آموزش عالی کشور می باشد که قطعا شهدای دانشجوی ۸ سال دفاع مقدس گام بلندی در این راه برداشته اند.

وی خاطرنشان کرد:برنامه نان و نمک در هفته دفاع مقدس از شهیدان عرصه علم و دانش همچون شهید محسن ماندگار برادر گرانقدر دکتر محمد ماندگار ، جراح برجسته قلب و عروق ، شهید مونسان دانشجوی برق و آموزگار ... هر روز مستندی ۱۲ دقیقهای بخش خواهد کرد.
 
خدادی افزود: نان و نمک سعی می کند تا با مصاحبه با همزمان و هم کلاسی ها ، اساتید و خانواده شهدای علمی کشور برجستگی های علمی این شهیدان را در قاب مستند به تصویر بکشد .

وی بیان داشت: تهیه مستند نان و نمک فرصت تداوم راه شهدای دانشجو را برای جوانان و نوجوانان در عرصه علمی کشور را فراهم می سازد .

تهیه کننده برنامه «نان و نمک» اظهار داشت : گرامیداشت و قدردانی از شهدا و انتقال فرهنگ شهادت  و معرفت به نسل جوان وظیفه اصلی اصحاب رسانه به شمار میرود .

خدادی با اشاره به استقبال مخاطبان از برنامه «نان و نمک» که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب بعد از لحظات ملکوتی افطار با حضور اساتید و نخبگان کشور از جمله استاد گلابچی چهره ماندگار ودکتر روستا آزاد ریاست دانشگاه صنعتی شریف و دکتر برخورداری ریاست دانشگاه علم و صنعت پخش می شد گفت: با توجه به اقبال و ارتباط با مخاطبان خاص خود و تصمیم رئیس محترم شبکه آموزش در ایام خاص از جمله هفته دفاع مقدس ده اول محرم ، دهه مبارک فجر این برنامه تولید و پخش خواهد شد .

انتهای پیام/
برچسب ها: دوربین ، دفاع ، مقدس ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.