عضو سابق حزب جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه اصلاح طلبان از ظرفیت اجتماعی و وجاهت خوبی نزد مردم برخوردار نیستند، گفت: جریان اصلاح طلبی دچار نوعی بی آبرویی شده است و با مطرح کردن موضوع ائتلاف با جریان‌های غیر خودی سعی در به دست آوردن اعتبار مجدد در میان مردم دارد.

"حمیدرضا مقدم فر" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به احراز صلاحیت‌های افراد برای حضور در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی، گفت: بدیهی است کسانی که در فتنه سال 88 حضور داشتند و در جبهه دشمن علیه انقلاب قرار گرفتند و صفحه ننگین و تاریکی را در تاریخ جمهوری اسلامی، به نام خود ثبت کردند، نباید از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت شوند و در عرصه‌های مهم و حساسی که امانت داری مردم است، حضور داشته باشند.
 
این کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به اینکه اصلاح طلبان از ظرفیت اجتماعی و وجاهت خوبی نزد مردم برخوردار نیستند، افزود: جریان اصلاح طلبی دچار بی آبرویی شده است و با مطرح کردن موضوع ائتلاف با جریان‌های غیر خودی سعی در به دست آوردن اعتبار مجدد در میان مردم دارد.

معاون فرهنگی- اجتماعی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: یکی از راه‌های احیا و بازگشت جریان اصلاح طلبی به نگاه مثبت مردم راه اندازی تشکل‌هایی مانند "ندا" است.

مقدم فر افزود: کارکرد تشکل‌هایی مانند "ندا" را می‌توان از دو جهت بررسی کرد؛ اول آنکه "ندا" هم می‌تواند نسبت به گذشته فتنه اعلام برائت کند و هم جریان اصلاح طلبی را در بستر نظام اسلامی و مردم تعریف کند. تنها در این شرایط است که اصلاح طلبان می‌توانند به حضور در قدرت امیدوار امیدوار باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فتنه ، انتخابات ، صلاحیت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار