چالاکی گفت:برای رسیدن به بازیهای آسیایی باید در کاراته وان ژاپن شایستگی را به اثبات می‌رساندم، در این مسابقات با قرعه‌ای سخت روبرو شدم و خوشبختانه از سد تمام حریفانم گذشتم تا امروز مسافر اینچئون شوم.

فاطمه چالاکی ملی پوش کاراته بانوان در خصوص حضور در بازیهای آسیایی کره به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از زمانی که وزن من حذف شد کادر فنی تشخیص داد و من باید به نزدیکترین وزنم خودم را محک بزنم برای همین وزن 61- کیلوگرم را انتخاب کردم. با صلاحدید مسئولان فدراسیون قرار شد تا سرنوشت من و رزیتا علیپور در ژاپن مشخص شود که کدام یک از ما راهی اینچئون کره شود.
 
وی افزود: در ژاپن قرعه‌ سختی به من خورد بازی اول با ژاپن، بازی دوم با لوکزامبورک، بازی سوم با فرانسه و بازی چهارم با ژاپن این حریفان را شکست دادم با اینکه هیچ گونه تجربه‌ای در این وزن یعنی 61- کیلوگرم نداشتم.
 
چالاکی ادامه داد: روز بعد این مسابقات در فینال روبروی ژاپن بازی را واگذار کردم و می‌توان گفت: کمی به مدال نقره قانع شده بودم زیرا مطمئن شده بودم که با همین مدال نقره هم به بازی اینچئون می‌روم.
 
وی اضافه کرد: اکنون در بازیهای آسیایی کره این اشتباه را تکرار نمی‌کنم و هر بازی برای من حکم فینال را خواهد داشت.
 
وی اذعان داشت: حریفان 61- کیلوگرم را تا حدودی می‌شناسم قزاقستان، ازبکستان، چین تایپه، از نفرات خوب این وزنند و تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین کومیته را برابر این 3حریف اجرا کنیم.
 
چالاکی خاطر نشان کرد: عملکرد این سه حریف را در مسابقات آسیایی که رفتیم دیدم و بازیکن قزاقستان را در جام باشگاههای آسیایی کویت برده‌ام. در این وزن بیشتر از وزن خودم یعنی (55-) کیلوگرم امیدوارم زیرا با بازیکنان به صورت رو در رو کومیته کار نکردم، بنابراین راحت‌تر هستم که کار خودم را انجام دهم و هیچ ترسی از آنها ندارم به جز حریف قزاقستانی که حریف قابل است و با او مبارزه کرده ام با وجود تمریناتی که طی اردوها داشته‌ام و با آنالیز عملکرد این حریف جایی برای نگرانی در خود نمی‌بینیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار