دولت انگلیس، سعی دارد از بازگشت تروریست های خود به انگلیس جلوگیری کند و آنان را به ابقا در سوریه مجبور سازد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوریه، "سانا"؛ روحانیون انگلیسی، جنایت ها و کشتاری که گروه تروریستی داعش مرتکب می شوند را محکوم کردند و گفتند که این گروه تروریستی، هولناک ترین جنایت های ضدبشری را مرتکب می شوند.

این روحانیون در نامه ای به روزنامه ایندپندنت انگلیس، تصریح کرده اند که داعش، برخلاف قواعد و دستورات اسلام عمل می کند و از نیروهای مسلح آن خواستند تا با گروگان هایی که در بازداشت آنهاست، با عطوفت برخورد کنند و سریعا، شهروند انگلیسی، آلن هینگ که در سوریه توسط آنان اسیر شده را آزاد کنند.

همچنین، تعدادی از ائمه مساجد انگلیس، از خطری که زندگی گروگان ها را تهدید می کند و نیز از قتل برخی از آنان، ابراز نگرانی و ناخرسندی کردند.

امضا کنندگان این نامه تاکید کرده اند که تا حد توان خود، برای جلوگیری از گرفتار شدن زنان و مردان در دام افکار مسموم گروه تروریستی داعش، تلاش خواهند کرد.
گروه تروریستی داعش، اخیرا، پس از پخش دو کلیپ از قتل گروگان های آمریکایی، کلیپ دیگری از قتل دیوید هینز، گروگان انگلیسی را متشر کرده است. 

گزارش ها به وجود بیش از 500 تروریست انگلیسی در سوریه و کشته شدن 20 تن از آنها اشاره دارد؛ دولت انگلیس، سعی دارد از بازگشت تروریست های خود به انگلیس جلوگیری کند و آنان را به ابقا در سوریه مجبور سازد تا به دور از خاک خود، جنایت های وحشیانه ی خود را ادامه دهند؛ اقدامات گسترده ای در این زمینه انجام داده که با تصمیم وزارت کشور انگلیس بر سلب ملیت انگلیسی از دو ملیتی هایی که در اعمال تروریستی حضور دارند، شروع شده است و در همین راستا، نخست وزیر این کشور، دیوید کامرون، طرح گسترده ای را اعلام کرده است که به موجب آن، ملیت انگلیسی از کسانی که در کنار گروه های تروریستی، بویژه داعش، در سوریه و عراق می جنگند، سلب خواهد شد و چنانچه قصد بازگشت به انگلیس را داشته باشند، ناخود آگاه باز داشت خواهند شد و علاوه بر مصادره ی دارایی هایشان، به مدت طولانی در زندان خواهند ماند.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار