آغاز به كار شانزدهمين نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران در ارمنستان

شانزدهمين نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران در ارمنستان، با مشارکت و حضور شرکت ها و واحد های تولیدی و صادرتی ایرانی در شهر ایروان برپاشده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از شانزدهمين نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران در ارمنستان؛ این نمایشگاه روز گذشته با حضور سفير جمهوري اسلامي ايران ، رييس و اعضای اتاق بازرگاني مشترك ايران و ارمنستان، سفراي كشورهاي مصر، هند، لبنان، سويسس و لهستان در ارمنستان، رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران و برخی مقامات دولت ارمنستان؛ آغاز بکار کرد.

مدیر اجرائی شانزدهمين نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران در ارمنستان گفت:اين نمايشگاه با حضور بيش از چهل شركت توليدكننده و صادركننده ایرانی در حوزه هاي فرش ماشيني و موكت، كاشي و سراميك،صنايع دستي و گردشگري، پلي اتيلن،پزشكي،شيرالات ساختماني، ترانزيت و حمل ونقل ، بسته بندي ، محصولات كشاورزي، خوراك دام، برق و الكترونيك،محصولات فرهنگي ،محصولات غذايي برپا شده است .

آقای رضائیان افزود ؛ معرفی توانمندیهای صادرتی ایران در حوزه های مختلف کالائی و خدماتی ، جذب بازار های جدید برای عرضه کالا و خدمات ، آشنائی بازرگانان و صادرکنندگان ایرانی با زمینه های اقتصادی ارمنستان، جذب سرمایه گذار ارمنستانی و ارائه پتانسیل ها و توانمندیهای واحدهای تولیدی و صنعتی ایران  برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد . 

کشور ارمنستان دارای موقعیت جغرافیایی ، ژئوپلیتیکی و ژئواکونومیکی مناسبی است و پل ارتباطی اروپا و آسیا محسوب می شود . این کشور با داشتن زمینه و موقعیت های فراوان جهت تجارت ، سرمایه گذاری ، حمل و نقل و ارائه خدمات مختلف تجاری و بازگانی ؛ محل مناسبی برای برپائی نمایشگاه های اختصاصی بین دیگر کشورها است .

از این و با توجه به حضور مقامات بلند پایه بازرگانی و تجاری، بازرگانان، تجار و صنعتگران ایرانی و ارمنستانی و همچنین اطلاع رسانی گسترده در کشور ارمنستان، برگزاری پانزدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران درارمنستان، یک فرصت ایده آل برای بازرگانان و تجار کشورمان خواهد بود تا آنان با ارائه دستاوردها و توانمندیهای خود ؛ زمینه تجارت و صادرات پایدار و بلند مدت ایرانی در این کشور را فراهم آورند.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار