شهدا حافظ دستاورد انقلاب هستند

حوزه هشت بسیج سید الشهدای شهرداری کرج در آستانه هفته دفاع مقدس و در مراسم گردهمایی یاران ناب از مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی استان البرز طی سخنانی در مراسم گردهمایی یاران ناب که ظهر امروز در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد به نقش پررنگ جوانان استان البرز در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: ایستادگی جوانان استان البرز در اولین روزهای جنگ تحمیلی بسیار حائز اهمیت است اما از این مسئله کمتر در محافل و مجالس از آن یاد می‌شود.

مقاومت تعداد اندکی از جوانان استان البرز به فرماندهی موسی سبحانی نقشه‌های شوم رژیم بعثی را در تصاحب خرمشهر را نقش بر آب کردند.

وی ادامه داد:‌ رشادت‌های جوانان استان البرز و جوانان ایران زمین در هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی بر اثبات یکپارچگی ملت ایران است و به تمام دنیا بخصوص آمریکا ثابت کرد که با دستان خالی اما با اعتقادات استوار از تمامیت خود دفاع می کنیم و اجازه تعرض هیچ دشمنی را به سرزمین خود نمی‌دهیم.

فرمانده سپاه استان البرز در ادامه تصریح کرد: درحال حاضر ایران قدرت برتر منطقه است و آمریکا و متحدانش هم از این مسئله آگاه هستند که جرأت دست درازی به سرزمین ایران را به خود نمی‌دهند و مذاکره را تنها راه حل چالشهای بین دو کشور مطرح می‌کنند.

حسینی در خاتمه با اشاره به ظلم ستیزی شهیدان هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: دشمن شناسی و ظلم ستیزی از خصوصیات بارز شهدای هشت سال دفاع مقدس بود و ما نیز در دنیای امروز باید از راه شهدا الگو بگیریم و دشمن زمان خود را بشناسیم و هیچ گاه به آنان اعتماد نکنیم و مهمتر از‌آن از مواضع خود در مذاکرات نیز دست نکشیم و همچنان استوار بر سر اعتقادات خود باقی بمانیم تا ایران را همیشه در منطقه سرافراز و سربلند نگاه داریم.

گفتنی است در پایان از مقام شامخ خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان نیز تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام /
برچسب ها: شهدا ، انقلاب ، شهرداری ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.