حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد درگذشت حجت‌الاسلام شیخ محسن دعاگو امام جمعه فقید شمیرانات را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد که در غیاب علی لاریجانی ریاست بخش پایانی جلسه علنی امروز یکشنبه 30 شهریور را برعهده داشت درگذشت حجت‌الاسلام شیخ محسن دعاگو امام جمعه فقید شمیرانات را تسلیت گفت.
 
وی افزود:‌ لازم می‌دانم که ارتحال عالم مبارز و انقلابی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین دعاگو امام جمعه فقید شمیرانات را از سوی نمایندگان مجلس به ویژه مجمع نمایندگان استان تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف استان تهران به ویژه شهرستان شمیرانات و خانواده‌های محترم ایشان عرض تسلیت داشته باشم.
 
نایب رئیس مجلس تصریح کرد: ایشان زخم زندان‌های پرشکنجه رژیم ستم‌شاهی را بر بدن مقاوم خویش داشت و افتخار نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان آسیا و اقیانوسیه و عضویت در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور را داشتند و عمر خویش را در راه تبیین و ترویج معارف و آموزه‌های دین مبین اسلام و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی سپری نمودند.
 
ابوترابی‌فرد در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند روح این عالم مبارز را با انبیای الهی، شهدای عالیقدر و امام شهیدان محشور بدارد و به خانواده محترم ایشان صبر جمیل و عجر جزیل مسئلت بفرماید.

انتهای پیام/
برچسب ها: عالم ، مبارز ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار