میزهای جلوی مبل طرح های ویژه و جالبی دارند و هر کسی با توجه به سلیقه خود و متناسب با طراح و رنگ مبلمان، نمونه ای را انتخاب می کند که خاص و زیبا باشد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران،میزهای جلوی مبل طرح های ویژه و جالبی دارند و هر کسی با توجه به سلیقه خود و متناسب با طراح و رنگ مبلمان، نمونه ای را انتخاب می کند که خاص و زیبا باشد. ما هم در این مطلب، نمونه هایی را برایتان انتخاب کرده ایم که خیلی خاص هستند و طراحی های منحصر به فردی دارند.
 
1.    این طراحی فوق‌العاده عالی نمایی از رودخانه را روی میز پیش‌دستی در خود دارد. این میز به قدری ظریف و زیبا ساخته شده است که آدم دلش نمی آید روی آن وسایل قرار دهد. بیشتر دوست دارید آنرا به عنوان یک طرح تزئینی در جلوی مبل قرار دهید و از بافت چوب و تلفیق آن با شیشه فیروزه‌ای، لذت ببرید.

 
2.    یک اقیانوس دیگر در میان مبلمان اتاق نشیمن! این میز نیز از چوب و شیشه درست شده است و زیبایی خود را مدیون طراحی دستی هنرمندی است که آن را از  لایه های چندگانه چوب های طبیعی ساخته است.

 
3.    قرار دادن گلدان های طبیعی در گوشه و کنار خانه حس بسیار خوبی به فضا می بخشد. همین ایده را روی میز جلوی مبل هم می توانید پیاده کنید. بخشی از آن به گلدان بن‌سای شما تبدیل شود و بخش دیگر آن را برای کاربری اصلی آن یعنی قرار دادن وسایل و خوراکی ها اختصاص دهید.

 
4.    اتاق نشیمن برای همه اعضای خانواده است و همه باید در آنجا احساس راحتی داشته باشند. این میز برای خانواده هایی که کودک دارند بسیار مناسب است. کودک اسباب بازی هایش را درون آن می چینید و از بالا و پایین رفتن در طبقه های این خانه بی در و پیکر غرق در شادی می شود. حتی برای بزرگسالان نیز وسیله تفریحی بسیار جالبی است. می توانید با وسایل دکوری مینیاتوری طبقه های این میز که خانه هم هست را تزئین کنید و سرگرم باشید. به طور کلی، این میز جالب توجه، علاوه بر اینکه جای زیادی دارد، وسیله سرگرم کننده و زیبایی نیز هست.

 
5.    این میز مینیمالیستی، سفید و کوتاه طراحی خاص و جالبی دارد. در اطراف میز فضای فرورفته ای هست که انواع مجله و کتاب و ... را می توان در آن قرار داد.


برچسب ها: اا ، ننن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار