هفدهمین دوره بازی های اسیایی؛

رزمگر:قطعا درجمع چهارتیم نخست خواهیم بود

عزت اله رزمگر مربی تیم ملی هندبال ایران پس از برتری این تیم مقابل هنگ کنگ در نخستین بازی خود در بازی های آسیایی 2014 گفت: چشم به دور بعد داریم و قطعا در جمع چهار تیم نخست خواهیم بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛وی بعد از این بازی که با نتیجه 41بر10 به سود ایران خاتمه یافت، افزود: بازی سبک و راحتی بود و چون کویت با اختلاف 20 گل هنگ کنگ را برده بود نمی خواستیم اختلافمان بیشتر از این شود.
 
مربی تیم هندبال ادامه داد: در نیمه دوم هر 10 دقیقه یکبار فقط یک گل خوردیم که نشاندهنده عملکردخیلی خوب دفاع وحمله بود.فردابه مصاف کویت می رویم ولی نمی خواهیم دستمان را برای همه تیم ها رو کنیم.
 
وی بابیان اینکه کادرفنی برنامه های تکنیکی ویژه ای برای تیم های قویتر تدارک دیده است، اظهار داشت: سعی می کنیم در مقابل کویت هم با همین روش با یک دفاع قدرتمند و یک کار سرعتی در حمله کار را تمام کنیم.
 
رزمگر گفت: چشم به دور بعدی داریم که با تیم های قوی تر مسابقه خواهیم داد ازجمله تیم های کره جنوبی، ژاپن وبحرین وهمچنین قطرکه تیم بسیار قدرتمند و منتخب دنیا است.
 
وی در مورد احتمال صعود به فینال گفت: قطعا جز چهار تیم نخست خواهیم بود ولی به دلیل میزبانی کره جنوبی که تیم دوم المپیک و بسیار قدرتمند است، اما و اگرهایی وجود دارد.
 
رزمگر علاوه بر این در مورد استفاده چرخشی از بازیکنان خاطر نشان کرد: از ترکیب بچه ها به صورت چرخشی استفاده می کنم تا در این بازی های اولیه همه بازی کنند. سه لژونر تیم دو شب رسیدند و هنوز بدنشان آماد نیست ولی دو سه دقیقه بازی کردند. فردا بیشتر از آنها استفاده می کنیم و به تدریج در مراحل بعدی از ترکیب ا صلی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار